Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Heihei jenter Når har dere IKM, og har dere noen symptomer allerede? Jeg har IKM den 15-17 juni ( er ikke helt sikker ) Men igår så følte jeg meg litt annerledes.. Gikk en tur med hunden min da jeg fikk kraftige smerter i korsryggen. På kvelden da jeg så på tv så stakk det nederst i magen samtidig som det kjendes ut som mens smerter. Også begynte jeg og blø masse neseblod helt utav det blå, blør aldri neseblod? Noen som har opplevd dette? Tusen takk vist noen svarer :
På vei igjen <3 Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har hatt det litt sånn med mine. Har kjent lenge før IKM at jeg var gravid. Med jentene mine fikk jeg positive tester 5 dager før IKM. Har ikke hatt neseblod, men murring nederst i magen, og et slags press. Presset ble litt værre jo nærmere IKM jeg kom.. Håper dette var til litt hjelp
Krusemynte Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Jeg sluttet på p-piller i mai og hadde el slim noen dager etter pilleslutt og 3-4 dager etter det igjen var det blodspor på papiret etter toalettbesøk. Gikk noen dager med masse stikninger og kramper nederst i magen, vond korsrygg og ømt halebein, før det forsvant i 2 dager. I dag kjennes det mest ut som det er en kjempe menstruasjon i anmars (vond murring) og jeg er sår og støl i korsryggen. Favoritt teen brekker jeg meg av, men jeg er kjempe tørst og drikker masse vann. Dersom ikke TR kommer i løpet av uken har jeg planer om å teste i helgen eller i begynnelsen av neste uke. 9 dpo i dag, så dette er spennende!
~Lena~ Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Åå så spennende Jeg tester nok på søndag, eller begynnelsen av neste uke Venter på tester som kommer i posten
Krusemynte Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 ÅÅ sÅ spennende Jeg tester nok pÅ søndag, eller begynnelsen av neste uke Venter pÅ tester som kommer i posten Da tester vi samtidig Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle bli symptomjeger, men det er jeg nok blitt og nÅ hÅper jeg at jeg ikke lurer meg selv... Jeg har en CB med ukeindikator i skuffen, men venter sÅ lenge som mulig fordi jeg ikke har kontroll pÅ sykluser og er livredd for Å fÅ negativt resultat. Blir jo helt smÅrar av Å tusle rundt i mitt eget babyunivers!
~Lena~ Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Hehe morsomt :-) Spennende dette krusemynte , krysser fingrene for deg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå