Gå til innhold

Babytravel Amsterdam,TFK - erfaringer? eller alternativer?

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe TFK vogn. Er imidlertid usikker på om jeg skal velge Jogger Twist eller Joggster "16". Noen med erfaring?

Men så kom jeg over en som lignet som heter Babytravel Amsterdam. Denne er 2000-3000 billigere, så det frister litt for lommeboka å velge denne.... (er det mindre plass i sportsdel eller bagvogna?)

Trenger en vogn som er god også på litt ujevne veier.

Skal brukes som sportsvgn til en på 11 mnd nå, men tenkte å bruke bagdel til evt neste baby.

Evt andre alternativer?

Fortsetter under...

Gjest Mamma til 1+spire2012<3

Vi har Babytravel Amsterdam til frøkna. Jeg synes bagdelen var litt liten - måtte gå over til sportsdelen da hun var 6mnd, skulle gjerne hatt bagdelen en liten stund til. (Og å bytte over til sportsdelen er ikke bare bare, det er ikke bruksanvisning på det så måtte søke opp på netten- fantes veldig lite, men kom heldigvis over en svensk blogg som hadde bilder og litt forklaring og da var det ikke så vanskelig likevel :P )

Sånn utenom det er vogna gull verdt! Den er lett å legge sammen, tar liten plass i bilen, lett å håndtere på turer- om det er til butikken, på grusvei, asfalt eller på sti i skogen, den er også kjempe fin å ha når man går på senteret (lett å snu på liten plass).

Sportsdelen er det helt grei str på, har hatt en fireåring i den og hun hadde mer enn nok plass :)

Har ingen erfaringer med TFK, desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...