Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 39 fullgåtte i dag, og legen var plutselig usikker på leie til babyen ved gårsdagens legetime.... Så nå skal jeg på ul i morgen! Storebror på snart 8 vil være med, og pga streiken er det jo mulig jeg må ha han med også. Hva synes dere om det? Vil veldig gjerne ha han med, også får han heller vente utenfor ved gu-undersøkelsen, hvis jeg må ha det også.

Noen andre som har hatt med storesøsken? alt så jo fint ut ved den ordinære ul. så dette blir jo mest for å sjekke leie bare....

Videoannonse
Annonse
Gjest AnnaMathea
Skrevet

Du kan jo eventuelt ringe på forhånd å høre om han kan være med. Ulike sykehus har nok litt ulik praksis på dette. Men skal først barn være med tror jeg de helst ser at de er store, dvs skolebarn som kan sitte stille. Han er jo så stor at dersom dere får et nei når dere kommer kan han sitte på gangen å vente den lille tiden det tar? Du får ta med litt kjeks, et blad eller spill i tilfelle:)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde med gutten på 6 år på UL da vi skulle igjennom en vekst kontroll. Det gikk fint at han var med.

Skrevet

Vi hadde med storesøster på 2.5 år da vi var på en ekstra ul i uke 32 (for å sjekke om morkaken hadde trukket seg opp) Vi måtte ta henne med pga at hun var syk og ikke kunne gå i bhg. Alt var bra på rutine-ul i uke 18 så jeg var ikke bekymret for at det skulle være noe galt. Jeg og samboer avtalte at han skulle gå ut på gangen med henne hvis det skulle være noe. Hun satt å leste bok på samboers fang. De på ullevål sa at det ikke var uvanlig å ha med søsken, og hadde ikke noe imot det :)

Skrevet

Vi hadde med jentene med på ul og de synes det var stor stas :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...