Alvepia *happy mum* Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Våknet 04.20 ca, siste dagene noe hjertbank. Hodepine har øket på, litt svimmel til tider. Kvalmen har virkelig kommet igjen å kan ikke legge meg ned. ør i kroppen, hatt noen mensmurringer i morgentimene og en del kynnere. Var liksom litt usikker på om jeg skulle ringe legen min eller føden eller bare se det ann litt til??? Kjenner jeg ønsker å sove litt i stede egentlig.... Noen som har vært borti dette? Er forresten 34+5 i dag.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Heisann jeg har også vært plaget mye med hjertebank, men det kommer bare om natten mens jeg har kynnere. Er visst ganske vanlig da vi har mye mer blod i kroppen under svangerskapet og hjertet må slå litt ekstra for å pumpe alt rundt. Svimmelheten din kan jo komme av jernlager el blodprosent, men det sjekker de i uke 28. Ring føden hvis du er usikker du, synes legene bare gjør alt for å slippe å ha flere pasienter. Virker på meg som føden tar deg mer seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå