Gå til innhold

Catteklatt, har du tid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)! Ser du noe angående nytt prøverørforsøk hos meg? Det blir nr fem i rekken av ferskforsøk....vurderer Danmark fremfor norge, har en plan om å få det til i begynnelsen på juli. Er spent og selvfølgelig utålmodig......er lei av å vente:/.....

Fødselsdato 0307775.

Alt du ser taes imot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Får opp gode følelser rundt Danmark, så der tror jeg du er inne på noe... Helst rundt 10. Juli. eller seinere. Men usikker på om d sitter med en gang... Men Danmark kommer opp som et positivt tegn! ;-)

Ønsker deg uansett lykke til! Trener du? Hvis ikke bør du gjøre d, du ser så lykkelig ut da! :-)

Skrevet

hei Catteklatt:)! Det var gode nyheter at du får opp gode følelser rundt danmark:)

Jeg har fått litt dårlige nyheter idag med mislykket hysteroskopi(må legges i narkose neste gang). Er skikkelig lei meg nå, fordi jeg hadde ventet å få et svar idag i forhold til om det er noe inne i livmoren som ikke er som det skal:(. Nå må jeg vente enda lenger......

Danmark blir derfor helt sikker utsatt fordi vi ikke rekker det før neste hysteroskopi:(.....men det er jo selvsagt fortsatt håp;).

Jeg trener egentlig ganske ofte, men det har blitt veldig lite etter siste forsøket som var i april(har vært i dårlig form og umotivert)

Men det stemmer at jeg er veldig glad når jeg trener:):)

Ser du forresten noe i forhold til hysteroskopien? Kan det være endometriose der inne?

Skrevet

Dytter litt på denne jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...