Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 15 uker i morgen og har den siste tiden hatt vondt nederst i ryggen og det stråler ned mot rompa. Dette kommer når jeg sitter,står eller går en liten stund.De første gangene ga det seg etter at jeg hadde ligget i ett par timer.men merker nå at det hjelper å ligge heller. Er dette bekkenløsning/løsning??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943022-bekkenl%C3%B8sningl%C3%A5sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina10

Akkuratt dette spurte jeg legen min om.. han sa det var bekkenløsning, eller en mild form av noe slag. Merker selv at det eneste som hjelper er å ligge i senga, så noe sofa sliting blir det ikke for da blir det verre. Siden senga er mye mykere. Men ikke noe ekspert på dette selv.. bare det han sa til meg:)

Akkuratt dette spurte jeg legen min om.. han sa det var bekkenløsning, eller en mild form av noe slag. Merker selv at det eneste som hjelper er å ligge i senga, så noe sofa sliting blir det ikke for da blir det verre. Siden senga er mye mykere. Men ikke noe ekspert på dette selv.. bare det han sa til meg:)

Får du noe behandling?
Gjest Nina10

Nei, det sa han faktisk ingen ting om. Tenker jeg skal prøve litt pleiing og mer forebygging selv. Også er det fler som anbefaler evt fysioterapi hvis det blir for ille. Har også hørt at svømming er veldig bra:)

Endret av Nina10

Søren, mobilen er ikke helt på lag med meg i dag... hvis du plages kan jeg anbefale å prøve kiropraktor. Om du bor i Oslo er bekken og barn på hoff/Skøyen dyktige! Tror de har en filial i Stavanger (?) også. Det har hvertfall hjulpet meg :) lykke til, og god bedring!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...