Mamma til Madeleine Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Grugleder meg, sammtidig som jeg er utrolig spent på om vi får vite om det er en gutt eller jente der inni !!!
tingeling<3 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Lykke til:-) kjenner igjen den følelsen....skal på ul den 20juni. er leeeenge til :-(
mammas skatter <3 Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 me too grugleder meg og spent. kl halv 12 skjer d lykke til lil oss begge
Mamma til Madeleine Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2012 Lykke til:-) kjenner igjen den følelsen....skal på ul den 20juni. er leeeenge til :-( Takk synes tiden har gått kjempe fort frem til nå, så plutselig er det deg og ! Gikk kjmpe fint og inne der var det en frisk og fin liten gutt <3
Mamma til Madeleine Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2012 me too grugleder meg og spent. kl halv 12 skjer d lykke til lil oss begge Hvordan gikk det med deg ?
mammas skatter <3 Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 me too grugleder meg og spent. kl halv 12 skjer d lykke til lil oss begge Hvordan gikk det med deg ? frisk og litt sjenert lita jente morkaka låg forran.hadde også gu-ul siden jeg har hatt litt regelmessige kynnere. å der såg de at morkaka faktisk låg atme fødselskanalen. noe de ikke såg på den vanlige ul. så vi får en ny tur å se på jenta vår i uke 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå