sweety72 Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Pleier dere å teste før anbefalt testdag. Sist gang jeg testet på dag 10, og fikk riktig svar. Sykehuset anbefaler det på dag 12 Gruer meg til testdagen.
Ele Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har aldri klart å venta, starta på dag 8 hver gang! første gang fikk jeg svaak positiv på dag 8 og så negativ fra dag 9 og helt ut. Neste gang fikk jeg negativ hele veien og denne gangen positiv fra dag 8 og det er den enda!
sweety72 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har aldri klart å venta, starta på dag 8 hver gang! første gang fikk jeg svaak positiv på dag 8 og så negativ fra dag 9 og helt ut. Neste gang fikk jeg negativ hele veien og denne gangen positiv fra dag 8 og det er den enda! hei, hvordan regner du ut. Regner du fra dagen egget blir sett inn, eller med den dagen egget ble satt inn?
Gjest usababy Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Jeg tester flere dager før test-dag, så er jeg forberedt i tilfelle det blir negativt. Første forsøk ventet jeg til test-dag og var så sikker på positivt resultat...så lyste Ikke-gravid mot meg og det var nedtur de luxe... Andre forsøk testet jeg fra dag 6 eller 7, og det føltes mye mer skånsomt. Jeg kommer til å teste tidlig neste forsøk også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå