Gå til innhold

Flere enn meg som ikke sover...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig ønske jeg fikk sove, men så fort jeg legger meg ned er det en stk liten huleboer som protesterer. Hun har romestert vilt fra kl 23:30 til nå.. *gjeeeeesp*. Eneste som gir meg litt ro er å stå opp og gå. Rasende festlig.

Har 7 dager igjen til termin, hadde vært liiiiitt ok med litt søvn og hvile, sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet å sove for 6 mnd siden! Så føler med deg. Det har blitt mange lange netter på meg i dette svangerskapet. Så har vi vel sånn ca 3 år foran oss med samme problem?? Blir spennende å se:-)

Skrevet

lite søvn her i huset også. sliter med bekkenet, vondt uansett hvordan jeg ligger. har idag også hatt en god del mensmerter i magen, blir sliten av hele greia :P tenker at nå er det noe på gang, men blir like skuffet hver gang. jeg blir satt igang på mandag, men håper på at fødselen kommer igang av seg selv før den tid.

Fikk med mannen på litt sengekos ikveld med håp om å få fortgang i sakene, men ser ut for at huleboeren min har det ganske så bra inni der.

så her ligger jeg i sengen med data og tven, mens mannen snorker som bare det ved siden av, jaja så er jeg i permisjon så kan såve litt på dagtid innimellom. 37+6 idag!

Skrevet

Det var slik med nr én og.. Så jeg får vel bare holde ut de siste dagene. Håper virkelig ikke hun har tenkt å bli der inne fryktelig mye lenger, men det kan jo fort gå 2-3 uker til.. :-/

Får håpe fullmånen gjør sitt for oss :-)

Skrevet

Dårlig med søvn her også. Ble ganske så irritert på Gubben som sto og ropte fra soverommet til lillegutt kl ti over ett. Her er det vannkopper med feber og mannen min oppdaget et tisseuhell og skulle rydde opp. Og siden han ikke kunne finne klærne til lillegutt er det jo helt greit å rope og vekke høygravide meg ned termin på onsdag, i stedenfor å åpne skuffen i kommoden selv :/ Grrr ... Hjelpeløse mannfolk altså ...

Skrevet

Våken her og både 2 og 3 gonger pr natt. Sliten nå, men i mårå ska eg ha ks, så det nerme seg slutten:) lykke te alle vordene mammer!

Skrevet

Lite søvn her og, full i halsbetennelse og hoster så vanvittig om jeg legger meg ned............. ligger urolig pga hostingen og da gjør bekkenet vondt........urk!

Skrevet

Mistet nattesøvnen for noen uker siden, er uke 31 straks. Fortvilende, i natt var intet unntak. La meg i 21 tiden, våknet rundt midnatt og har ikke klart å sove siden, hmprffff. Hjelper ikke at det er bhg streik heller, slik at jeg ikke får sovet på dagtid. Heldigvis har jeg laget avtale i dag med niesene mine om pass av poden på 4 år slik at jeg får litt søvn i formiddag.

Skrevet (endret)

Våken her og både 2 og 3 gonger pr natt. Sliten nå, men i mårå ska eg ha ks, så det nerme seg slutten:) lykke te alle vordene mammer!

Lykke til:-) så deilig det må være å være i mål!

Endret av dorri
Skrevet

Signerer denne og i natt var ekstra ille. Satser på at det var fullmånen og at det blir litt bedre igjen.... Tar på både kropp og sjel ikke å få sove:-(

Skrevet

Er 31+2 og er godt i gang med øving til våkenetter. Når knøttet først roer seg så våkner eg 5-9 ganger av krampe, full blære eller oppstøt.

Skrevet

Når er det fullmåne neste gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...