Leirha Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg var så heldig å bli overrasket med babyshower på lørdag. Det var virkelig koselig! Er det flere som har blitt overrasket med dette? Har skrevet om det på bloggen http://littkritikk.blogspot.no/2012/06/babyshower.html
Martha Elisabeth Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Ehm, eg skreiv på bloggen din, men ana kje om det blei publisert?? Uansett, fantastisk! flink venne gjeng du har:))
Min første 2012 Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Ja, for et par uker siden ble jeg overrasket av samboer og gode venninner med babyshower. Utrolig koselig! http://detlillemirakel.blogg.no/1336985009_overraskende_babyshow.html
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Ja, for et par uker siden ble jeg overrasket av samboer og gode venninner med babyshower. Utrolig koselig! http://detlillemirak...e_babyshow.html Du verden så mye fint du og babyen fikk :) Så heldig
TurboJenny87 Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Så heldig du er Ble totalt tatt på senga av mine venninner for et par uker siden med overraskelses baby shower. Jeg begynte å stortute for jeg ble så rørt, egentlig har jeg vært i mot fornorsking av amerikanske tradisjoner, men nå er jeg pro-babyshower
samu Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 syns ikke no om å dra inn amerikanske tradisjoner jeg. både babyshower og halloween osv osv. skal man ha noe kan man kjøpe det selv. men det er bare min mening da. men for dere som liker det og har blitt overrasket med det, skjønner jeg at det er koselig
Gullunger Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Ohh!! Det så gøy ut! Så snille venninner du har Fin mage du har forresten....
Leirha Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2012 Ja, for et par uker siden ble jeg overrasket av samboer og gode venninner med babyshower. Utrolig koselig! http://detlillemirak...e_babyshow.html Utrolig koselig Så mye fint dere fikk. Jeg glemte å ta bilde av alt før jeg la det i vaskemaskinen. Men nå er alt på plass i kommoden
Leirha Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2012 Ohh!! Det så gøy ut! Så snille venninner du har Fin mage du har forresten.... Føle meg bare stor nå, men takk for det
Sunrun Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Kunne tenkt meg sånn, men mine venna har vært helt utrolig å hjelpt meg å samle inn klær til de små, siden eg venter tvillinger blir det jo dobbelt opp med alt. Men me alle de herlige vennan mine så har eg fått levert esker på esker me klær Men seff vært gøy me sånn babyshower å fått endel nye klær og ikke minst i den minste størrelsen fordi det har eg nesten ikke noe klær
Bittelille'12 Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Ja, mine venninner overrasket meg også på lørdag Var bedt i bursdag til en av jentene hvor vi bare skulle skravle og se film, men når jeg kom inn sto jentene lina opp til mitt livs største overraskelse!! Kjempekos Fikk masse fint inkludert en flott bleiekake som jeg ble ganske så imponert over
Charlotte83 Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Jeg fikk en kjempefin babyshower av mine venninner for en uke siden.... Ble såå overrasket og glad <3 Snilleste jentene!
mumitrollet Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er av den kjedelige typen som syns de greiene der blir for dumt. Nei, vil heller ha besøk når barnet er ute.
RookieBlue Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Jeg ble også overrasket med babyshower (12.mai). Trodde bare jeg skulle på besøk til ei venninne og spise middag, også var det mange venninner der. <3 Veldig rørende!! Vi hadde leker (jeg skulle f.eks gjette hvem som var hvem på babybilder av de), og vesle tulla fikk masse fint! Ei venninne hadde laget bleiekake, formet som en hest, med en liten rytterbamse på toppen. Utrolig artig!! Det var veldig uventet, men så klart ble jeg veldig glad! Ei venninne hadde til og med tatt turen ens ærend fra Trondheim til Bærum for å være med og feire!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 Ja, jeg fikk bakoversveis og ble skikkelig overrasket med et utrolig morsomt og fint babyshower, den 20 mai.
Trilletrill Skrevet 7. juni 2012 #17 Skrevet 7. juni 2012 Jeg og ble overrasket med babyshower;) Er så glad i venninnene som virkelig overrasket meg for det hadde jeg ikke forventet. Trodde to venninner skulle komme på besøk for en rolig jentekveld mens en 20 av mannfolka hadde FIFA kveld. Også kommer det en gjeng med jenter på døra med rosa lys, kake, gaver, ballonger og snacks og smågodt! For ikke å snakke om morsomme sprell! Det varmet om hjertet mitt iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå