Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Vi hadde ukentlig magebildesesjon nettopp, og samboer tittet grundig på magen min.. Er 22+0 i dag. Så sa han forsiktig "Nå som vi er halvveis... kommer magen til å bli noe særlig større nå?" Jeg hiksta og lo, lille frøken mini fikk seg en liten ristetur inni der utav den kommentaren, hihi. Flere med menn som kommer med snodige utsagn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig :) Da har han en stor overraskelse i vente :) Funka Babywatcheren?

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Herlig :) Da har han en stor overraskelse i vente :) Funka Babywatcheren?

Hehe, ja, jeg får finne noen illustrasjonsbilder så han blir forberedt på hva som kommer! Babywatcheren fungerer helt supert - tusen takk! :)

Skrevet

hehe, morro at han sa det! :) min kjære sa omtrent noe lignende da jeg holdt hånden 10-15 cm foran magen og sa at "den blir nok uti her iallefall", han svarte noe sånt som "nei, tror du det da?" Det trodde ikke han, men så er det vanskelig for begge to å huske hvordan magen var forrige gang for snart 4 år siden ;)

koser du deg shanti? jeg syns tiden går litt sent igjen... gått fort en stund, men nå tar det liksom evigheter å komme til 3.tri ;)

Skrevet

Hehe, morsomt :) Sambo fikk sett min høygravide tante på lørdag, og fikk seg en liten overraskelse over hvordan jeg kommer til å se ut mot slutten :P

Gjest Shanti ♥
Skrevet

hehe, morro at han sa det! :) min kjære sa omtrent noe lignende da jeg holdt hånden 10-15 cm foran magen og sa at "den blir nok uti her iallefall", han svarte noe sånt som "nei, tror du det da?" Det trodde ikke han, men så er det vanskelig for begge to å huske hvordan magen var forrige gang for snart 4 år siden ;)

koser du deg shanti? jeg syns tiden går litt sent igjen... gått fort en stund, men nå tar det liksom evigheter å komme til 3.tri ;)

Haha, ja, det er jo vanskelig å se for seg at den skal bli Så stor... :) Jeg storkoser meg, er deilig å ha fått mage og kjenne spark, men ikke være så stor at magen er til hinder og at man ikke orker noe.. :) Er enig i at tiden går litt sakte igjen.. For vår del er det egentlig bra - mye som må ordnes med oppussing osv før det braker løs. Håper du klarer å nyte det selv om det går litt for sakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...