Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på vekstkontroll til torsdag, på termindagen. Nå har jeg så mye vondter og smerter, nedpress at dette går utover natte søvn og form generelt. Føler meg tvers igjennom sliten. Prøver slappe av pådgtid, men klarerikke sove. Nevnte plagene mine da jeg var på føden i går for sparke test, men de sa bare at disse smertene og vondter var bra.

Men når det går så utover meg både psykisk og fysisk, at akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å komme igjennom en fødsel en gang. Er fullstendig tom for energi. Bare å uje gjør meg utslitt.

Kan jeg be om å bli satt i gang på bakgrunn v dette?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det må mere til for å bli satt igang desverre, hører de er ganske strenge på det så lenge barnet har det bra.

Men kan du ikke høre om JM kan strippe eller røske litt nedi der da? Det kan jo få fortgang hvis du er noe moden....

Skrevet

Skal overtall be de sjekke modning osv, så jeg håper jeg slipper gå for mye på overtid.vet ikke hvor lenge de lar de med risikosvangerskap gå på overtid heller. Håper lt stsrter av seg selv før torsdag i grunn.

Skrevet

Hei! Jeg vil bare si at det er ikke bare bare å bli satt i gang. Jeg ble satt i gang sist og opplevde det som virkelig grusomt.

Jeg vil virkelig vente til kroppen starter naturlig om det er mulig. Nå skal det sies at min Bishop score var på 2-3 når jeg ble satt i gang. Da er det stor sjanse for at det ikke vil gå. Så er man ikke moden ender det som regel i keisersnitt slik det gjorde med meg...

Så smør kroppen med tålmodighet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...