Gå til innhold

Dere som spiser sushi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betegner du som en vanlig porsjon? Altså hvor mange biter spiser du normalt til middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje seks-åtte maki, fire nigiri og litt sashimi? Noen ganger har jeg makicravings, da kan det fort bli et par ruller gitt...

Skrevet

Jeg spiser den minste pakken i de man får kjøpt i butikken, den er det vel 6 i. Tar 8 biter om jeg er ekstra sulten.

Skrevet

Jeg tar omlag 15 biter. Blir ikke ordentlig mett ellers.... Selv om jeg spiser normale porsjoner ellers.

Skrevet

10 biter kanskje?

Skrevet

Hmm.. hvis vi skal kose oss med sushi middag, pleier vi bestille en miks pakke med 54 biter fra den lokale sushi restauranten. Da spiser vi rundt halvparten hver. Ser at det er en god del mer enn andre her, men det kan jo hende størrelsen varierer fra sted til sted. Men jeg hadde nok ikke blitt mett av bare 10 biter til middag. Lunsj derimot hadde 10 biter vært passe. :-)

Skrevet

18-20 biter :)

Skrevet

16 kanskje? Kommer an på...

Skrevet

Da kjøper jeg dagens hos sushi-sjappa mi. 18 biter det, og lages mens jeg ser på :))

Bare så synd jeg nesten aldri har råd..

Skrevet

Da kjøper jeg dagens hos sushi-sjappa mi. 18 biter det, og lages mens jeg ser på :))

Bare så synd jeg nesten aldri har råd..

Skrevet

Spiser sushi bare til helge-kos. Da ryker det fort med iallefall 20 biter. Men jeg spiser helst bare maki, og de jeg lager er tynne.

Skrevet

18 biter :)

Tempura maki er absolutt favoritt!! Nammm!!!! :)

Skrevet

15 til lunch, 20-25 til middag. Liker best Ngiri, sashimi og Tempuramaki.

Gjest sug lut
Skrevet

Behov? 10

Lyst? 20

Lysta vinner 98 prosent av tiden.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

20 pleier jeg å bestille, noen ganger 24 for det er sånn pakke de har på TinTin :)

Om jeg spiser lunsj bare tar jeg ofte dagens, men det er mer som en tease så bestille vel egentlig ofte 6 tempura maki i tilegg...

Skrevet

spiser lett den med 22 biter i jeg. NAM!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...