Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette med å se tegnene på at det skjer en fødsel i nærmeste framtid..

Har født to barn fra før og første mann gikk greitt, da var det ikke noen tvil, først gikk slimproppen så gikk vannet litt etter litt... å så kom rier og 12 timer etter riene kom barnet,

Barn nr2, popp, der var barnet ute.. ikke noe for tegn i d heletatt.. ingen vannavgang, rier eller noe.. skulle på sykehuset for en sjekk den dagen å da jeg kom dit hadde jeg 6cm åpning..

har født begge to 1mnd for tidlig.

det er da 5 år siden siste fødsel og må ærlig innrømme at det er som å starte på nytt..

Har i dette svangersapet hadd nedpress i fra uke 16, og fikk for et par dager siden skikkelig kynnere, som ikke vil slippe take, det er ikke rier da jeg måtte ringe føden å spørre, for var veldig i tvil her.. det er så vondt at det kommer tårer innimellom..

det andre er, har hadd litt løs mage og det er ikke noe jeg er vant med for å si det slik..:P

Noen ganger så stikker det litt opp i underlivet og hode til barnet ligger ned, ganske langt ned.. hra gjort det hele tiden..

barnets aktivitet var for under en uke siden noe laber, men nå har det tatt seg opp igjenn..

Har også blitt konisert, men de sier ingenting på det når jeg har vært og sjekket..

Kan dette være noe som helst tegn på at fødsel er like om hjørnet?

håper noen kan svare og kansje dele sine erfaringer..

OG TIL DERE SOM SKAL BARE KASTE DRITT TIL MEG FORDI AT JEG LURER, BARE DRIT I å SVARE!

Har endelig "damet" meg opp for å spørre.., for tidligere når jeg har skrevet inn ting jeg har lurt på, har det kommet teite svar å litt ekle komentarer rettet mot meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan og nevne at jeg er skikkelig kvalm igjenn, vondt i korsryggen og mensmurring..

Skrevet

Hei du:) Jeg har ikke noen erfaringer å dele dessverre, for med mine to var det som med din første mann. Vannet gikk og så ventet jeg et halvt døgn før riene startet, så 6 timer/4 timer med rier og popp en vakker gutt:) Men var jeg deg, ville jeg forlangt tett oppfølging i tiden framover! Ellers kan du jo risikere å føde hjemme, i bilen eller hvor som helst!

Når det er sagt, syns jeg det er veldig trist å høre at du har opplevd skittslenging her inne. Selv har jeg ikke sett annet enn en og annen spydig kommentar, og det er sjelden. Det hører selvsagt ikke hjemme her. Håper du slepper flere slike opplevelser:)

Skrevet

De tegnene du nevner er jo tegn på at fødselen kan nærme seg, men trenger ikke å være d heller.

Heg har akkurat fått 3 mann og hadde mange av tegnene de siste ukene før fødselen, men de ga seg uten at det kom noen baby.

Merka egentlig ikke så mye de siste dagene bortsett fra at magen var veldig stram konstant i lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...