Gå til innhold

Har blitt kalt inn på intervju, MEN jeg kan ikke den dagen. Dumt å spørre om en annen dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig negativt?

Skrevet

Er det ikke bedre å endre på den andre avtalen?

Skrevet

kommer litt an på hva de andre planene er..hadde det vært meg ville jeg nok uansett ha gjort hva jeg kunne for å endre de andre planene og dratt på intervju..Så sant det ikke er at du allerede er på jobb f.eks..Men, dette er min mening:)

Skrevet

Jeg endret tidspunkt når jeg skulle på intervju, ikke noe problem det.

Jobben ble min :)

Vil de ha deg så spiller ikke tidspunkt noen rolle, men det er lurt å høre om det går an å endre så fort som mulig. Kom gjerne med et par alternativer du vet det passer. Så slipper de å komme med forslag etter forslag

Skrevet

Jeg kan alle dager bortsett fra denne og det er en avtale jeg ikke kan endre på. Det er veldig dumt, men slik er det nå. Men som sagt så skal jeg si at det passer når som helst ellers.

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Så lenge du ikke kan komme, så må det jo være bedre å endre avtalen enn å droppe den :) Det har de sikkert forståelse for.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Det er sånn som skjer noen ganger, så bare spør dem om de har mulighet en annen dag.

I min nåværende jobb ble jeg innkalt til intervju samme dag som innkjøring i bhg, og de hadde full forståelse for at jeg ikke kunne. Så da tok vi det bare to dager senere.

Skrevet

De som skal ansette, vet jo at folk har et liv og kanskje forpliktelser i nåværende jobb. For meg var det null problem å endre, og jobben ble min:)

Skrevet

Kommer jo helt an på hvorfor du ikke kan. Er det fordi du har en avtale om utdrikningslag eller spa-date med en venninne så hadde jeg kansellert den andre avtalen. Er det fordi du har et viktig møte i nåværende jobb så har nok ny arbeidsgiver både forståelse og respekt for at du må forandre. Er det snakk om syke barn ol så ville jeg prøvd alt jeg kunne å få barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...