Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal fly til Gran Canaria på onsdag og har kjøpt støttestrømper.

Er i uke 24.

Men de er så SYKT stramme. Skal de være det? Ubehagelige.

Jeg bruker 40 og 41 i sko. Kjøpte 40-41 i strømpen.

Hva er konsekvensen av å ikke bruke støttestrømper?

Og jeg har tynne legger. Tenk de stakkarene som har større legger enn meg, og skal bruke disse.

Fortsetter under...

Brukte de på flyreise da jeg var 25 uker på vei i forrige sv.skap. Synes også de var kjempestramme, nesten så fødselen satt i gang for å få de på:) Og jeg har også tynne legger og 37 i sko. På veien hjem hadde jeg vann i kroppen etter varmen og det var enda verre (hvis det er mulig) å få de på. Tror det er poenget. Men tenker på de som bruker de hver dag i svangerskapet, all respekt for de!

Ja, de skal være stramme. Det heter støttestrømper av en grunn. Jeg har brukt støttestrømper stort sett hver dag siden uke 19. Er uke 24+5 i dag. De hjelper! De få dagene jeg ikke bruker strømpene, hovner legger og ankler opp til det dobbelte etter endt arbeidsdag. Og smertene... huff...

Nei, jeg priser meg lykkelig over at slike strømper finnes. Det er etter min mening en av de beste oppfinnelsene noen sinne!!

Selfølgelig er de ikke kjempebehagelige, men alternativet? Nei, jeg slipper smertene og de forebygger visstnok åreknuter :)

Bruker alltid støttestrømper på jobb og har brukt det hele svangerskapet, ta de på deg på morgenen så fort som mulig etter at du har stått opp. Enklest å få på da! Man venner seg til det, og ser stor forskjell når jeg ikke har brukt det. For stramme tror jeg ikke de kan bli så lenge du har en normal BMI....:) Har sett så mange åreknuteoperasjoner at jeg er litt skadet...

Kjøpt endel av mine i Sverige, billigere og litt morsommere...:)

http://cocoz.se/

En nettside her, finnes fler!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...