Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom spiser vi middag rett over klokken fire, holder gjerne på til halv fem.

Hva er da passelig å gi til kvelds kl 18.-15-18.30?

Idag spiste vi lapskaus og flatbrød i de tider, spiste en god tallerken.

Til kvelds ble det vanilje yogurt med mye havregryn og en fruktpure(spiser omtrent ikke frukt og pureen har hjulpet veldig på magen:)

Er det for lite til kvelds??

Er ikke noe skivemonster, og var rett grøt ville bli for mektig etter denne middagen kun to timer etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For lite for hvem?

Skrevet

mente selvfølgelig jenta vår på 1,5år :) glemte å nevne det ja! Sånn går d når dagen startet 4.30!! i dag..

Skrevet

Hehe, nei høres ut som nok mat. Blir nok litt tett med grøt etter så kort tid ;)

Skrevet

Synes heller ikke det høres lite ut når du har hatt litt havregryn oppi. Det metter jo ganske bra da.

Du merker jo fort på henne om hun vil ha mer mat etter å ha spist yoghurt og frukt.

Har selv lurt på om det er nok mat jeg gir min mini, men har slått meg til ro med at han i grunnen spiser til han er mett og at så lenge han spiser greit gjennom dagen, så er det jo fint. Er ikke så greit å legge seg på veldig tung mage heller, så kraftig middag + grøt o.l. i løpet av to timer hadde nok blitt litt tungt for magen og vanskelig og sove på kanskje?

Følg magefølelsen, den pleier å stemme godt den. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...