Gå til innhold

Kinesisk kalender stemmer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke. Jeg skulle ha gutt denne gangen. Men det ble en jente til :-) hurra! Ut å kjøpe rosa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ifølge den skal ha jente.. men jeg føler at det er en gutt... det to at den temmer 90% av tiden.. hehe.. i don't think so :P

Skrevet

den sier at jeg skal få jente, det gjør diverse andre "tester" også. Så blir spennende å se på fredag hvem som gjemmer seg der inne :)

Skrevet

I følge kalenderen skal jeg få gutt og etter ul så ble det satt 75% sjanse at det ble gutt. Kanskje at det vil stemme på denne siden da :P

Skrevet

Stemte på de 2 første, gutt og gutt. Nå sier den jente, men jeg tror det er en gutt igjen, har hatt denne følelsen før;) UL 22. juni.

Skrevet

Den stemmer jo 50% av tiden :P Så er gode odds!!

Viste den til mamma, og der stemte det faktisk med alle oss 4 søskenene :o

Skrevet

Hehe, ja! I følge den skulle jeg få en gutt.

Men ultralyden på fredag viste en liten dame :D

Skrevet

Det vil jo stemme i 50% av tilfellene om det tipper at alle får gutt også ;-)

Skrevet

Stemte første gang, men ikke denne gangen :) selv om svangerskapene er totalt ulike fra hverandre enda det er samme kjønn igjen ;)

Skrevet

Den viste jente på meg, men venter en gutt :)

Gjest Nina10
Skrevet

Faktisk morro og høre at den ikke stemmer. Den har stemt på meg, på alle venninner og søsken jeg har snakket med.

Skrevet

Har dere sjekket etter den lunare alderen da jenter? Er ikke 93% sikkert lenger hvis ikke det er den lunare alderen dere regner ut i fra :)

Skrevet

Den her på bim stemte ikke med meg, men den på babyverden (tror jeg det var) stemte, så da er det vel 50/50 tenker jeg. ;)

Skrevet

Stemmer her i huset, også på de to forrige :)

Skrevet

den stemte på meg denne gangen, husker ikke forrige =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...