SuperKlar86Gravid Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Da skal vi ha vårt 5 forsøk ( egentlig 7. dersom man teller med frys). Har brukt Menopur denne gangen, og ble ganske glad det til tross for det ( har hørt at man kan får en del færre egg av den) at jeg hadde flere eggposer enn noen gang før! Totalt 13 synlige på UL. Håper bare det er gode egg i dem da! Fikk sist ut 9 egg, så håper det blir vertfall det denne gangen også. Kjenner jeg begynner å bli sliten nå. Tenker at jeg ikke kommer til å gjøre flere forsøk dersom dette ikke lykkes. Men kan jo hende at jeg får på frys da, og de kommer jeg jo til å bruke dersom det er aktuelt. Etter nesten 2 år hos fertiltietsklinikken, nessprøy, sprøyter, piller, bekymringer, nedturer og et jo-jo liv, er jeg sliten nå. MEN , jeg holder håpet oppe. KANSKJE kan vi lykkes denne gang. I går ble en nydelig prinsesse født, av min kjøre venninne som har 3 år med prøverør bak seg. Så det kan gå til tross for at det tar tid. Andre som har uttak i morgen, og som begynner å bli gammel i "gamet" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå