Gjest amandine Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg rapporterte en tråd her tidligere i dag ang den forferdelige ulykken med barn og bil i sjøen. Jeg synes det er helt forkastelig at en tråd med spekulasjoner rundt en så tragisk hendelse får stå? Når småplukk slettes og låses??
Moderator-IS Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Det er ingenting i veien med innlegget dette gjelder. Brukeren er bare usikker på hva "kritisk tilstand" vil si og ønsker innspill på dette.
Gjest amandine Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Nok en gang må jeg da bare konstatere at kjørereglene skjønner jeg ikke bæret av. Og når man roper i skogen må man forvente å få munnen full av kongler.
Mor Løvehjerte Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Så emner som låses, er sånne det er noe galt med?
Gjest meg mamma? Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Hvis det er noe galt med et emne så burde det vel slettes, men at et emne låses sier vel heller at moderatorene har gått litt i vranglås og vil ikke ha flere kommentarer på det
Gjest sug lut Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 "Skrevet 29 mai 2012 - 12:41#7 Beklager, men vi kan ikke komme med noe mer konkret enn dette i denne saken. Vi får bare beklage. " Det var sluttinnlegget til moderator-IS på den på den låste tråden. Er det mulig å være så maktsjukt hårsår at det dermed ikke er lov å snakke om saken? Dere ser vel antakelig at grunnlaget for sletting av Røkke-innlegget er noe som engasjerer og opprører, og at dere bomma grovt der. Det dere tydeligvis ikke vil ta i med ildtang er at det å låse tråden er langt grovere, at det bare har gjort det ti reiser verre og at saken ikke ser ut til å brenne seg ut med det første. Siden låsinga tydeligvis blir stående og "hvorfor" aldri blir besvart vil jeg gjerne vite en annen enkel ting: HVEM BESTEMMER AT EN TRåD SKAL LåSES?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå