Gå til innhold

Ang.overtidsvurderingstime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært på det, hva ble sjekket og hvor lang tid tok det? Ble dere satt igang ganske raskt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har vært på det i dag. De tok sparketest, "rietest", og ultralyd. Der skjekket de størrelse på babyen, morkaken, fostervann og blodgjennomstrømning i navelstrengen.

Du må ligge en liten stund med elektrodene til sparketest osv. og det tar litt også litt tid med ul.

Også må du regne med litt venting. Jeg var til to forskjellige personer for å sjekke disse tingene.

Tilslutt får du vite hvilken dag du blir satt igang.,..jeg fikk satt opp timen i dag.

Det skulle være alt tror jeg...

Endret av Hilde35
Skrevet

Takk for svar. Å så spennende. Når skal du settes igang da? Lykke til i allefall:-)

Skrevet

Jeg skal settes igang på fredag, hvis det ikke skjer noe før da... Når skal på o.time?

Skrevet

Jeg skal på o.t.time i morgen

Skrevet

Da har jeg vært til kontroll, og alt var bare bra med mageboeren. Hadde nesten fire cm åpning, godt modnet, så alt lå bra til rette for fødsel. Hun tøyde litt. Fikk time for igangsetting på torsdag, om ingenting hadde skjedd av seg selv.

Så da blir det baby før helgen:-)

Skrevet

Hvor langt på overtid er dere når dere får overtidsvurdering?

Skrevet (endret)

Her (i Drammen) skal alle til o.kontroll 7 dager over termin og satt igang senest dag 11.

Makemyday: så bra da. Håper det blir baby på oss begge snart da. Vi har ventet fryktelig lenge nå...

De strippet ikke meg, men nå er jeg godt moden fra før da...

Blir nok baby på meg i helga tenker jeg. JM sa at det som regel tok litt tid når man blir satt igang. Må si at jeg gleder meg til å møte den lille og få kroppen min tilbake...

Endret av Hilde35
Skrevet

Jeg spurte hvordan jeg ville bli satt igang, og da sa hun at de bare tok vannet og så om riene kom da. Ellers ville jeg få drypp. Jeg har født tre ganger før, så hun trodde det ville gå raskt nå også, selv ved igangsettelse. Så får håpe det. Lykke til til dere også!

Skrevet

Håper det setter igang med at de tar vannet da. For se hva de gjør med meg på fredag...regner ikke med at han vil ut før den tid,hehe. :-)

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Sist var jg på overtidskontroll 9 dager over. Da sjekket de modning/åpning. Så spurte de om jeg ville bli satt igang da med en gang. Vel så klart ville jeg det:)

Skrevet

Lurer på om noe er på gang her nå. Tak i korsryggen og magen strammer. Presser på nedover... Håper og krysser fingrene.

Skrevet

Oj, oj...håper du er på føden nå da... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...