¤ Mini ¤ Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Etter en SA og en MA var det endelig vår tur til å se et bankende hjerte på UL i uke 10+3. Helt utrolig hva man kan se så tidlig, så h*n fekte med armer og ben og snurra rundt som bare det. Gleder meg til å bekke 12 uker, men som gynekologen sa så kommer det helt sikkert til å gå bra når man har sett dette i uke 10. Er sååååå glaaad
¤ Mini ¤ Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2012 Tusen takk Ja, det må jeg virkelig si
Gjest Østfold-80 Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Gratulerer såååååååååå masse! Håper vi får se et bankende hjerte om noen uker og etter 2 aborter bak meg. Kose deg masse med graviditeten.
¤ Mini ¤ Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2012 Tusen takk Ja, det håper jeg virkelig at dere får se! Jeg snudde meg vekk fra skjermen av "gammel" vane, men når gynekologen sa at jeg måtte se for her var det en/ei som vinket på skjermen måtte jeg se og da spratt tårene! Er du langt på vei? får håpe at alle gode ting er tre til dere også Lykke til videre i graviditeten
Gjest Østfold-80 Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Tusen takk Ja, det håper jeg virkelig at dere får se! Jeg snudde meg vekk fra skjermen av "gammel" vane, men når gynekologen sa at jeg måtte se for her var det en/ei som vinket på skjermen måtte jeg se og da spratt tårene! Er du langt på vei? får håpe at alle gode ting er tre til dere også Lykke til videre i graviditeten ååååå,så hyggelig. Da hadde jeg begynt å hulke litt også..hihi. Jeg er sånn ca 4 uker nå tenker jeg... Driver å tar hcg prøver om dagen for å se om den stiger normalt,også har jeg time til UL om 1 uke og i slutten av juni igjen. Spennende.
¤ Mini ¤ Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2012 Tusen takk Ja, det håper jeg virkelig at dere får se! Jeg snudde meg vekk fra skjermen av "gammel" vane, men når gynekologen sa at jeg måtte se for her var det en/ei som vinket på skjermen måtte jeg se og da spratt tårene! Er du langt på vei? får håpe at alle gode ting er tre til dere også Lykke til videre i graviditeten ååååå,så hyggelig. Da hadde jeg begynt å hulke litt også..hihi. Jeg er sånn ca 4 uker nå tenker jeg... Driver å tar hcg prØver om dagen for å se om den stiger normalt,også har jeg time til UL om 1 uke og i slutten av juni igjen. Spennende. Ja, da har du en spennende å nervepirrende tid foran deg Var også på UL når jeg var 4-5 uker på vei, og da så vi egentlig bare en klump så det er helt utrolig hvor fort det utvikler seg Skal krysse fingrene for at dere får se et bankende hjerte i slutten av Juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå