Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en SA og en MA var det endelig vår tur til å se et bankende hjerte på UL i uke 10+3. Helt utrolig hva man kan se så tidlig, så h*n fekte med armer og ben og snurra rundt som bare det. Gleder meg til å bekke 12 uker, men som gynekologen sa så kommer det helt sikkert til å gå bra når man har sett dette i uke 10. Er sååååå glaaad :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Herlig beskjed å få;-))

Skrevet

gratulerer masse!

Skrevet

Tusen takk :) Ja, det må jeg virkelig si :)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Gratulerer såååååååååå masse!:)

Håper vi får se et bankende hjerte om noen uker og etter 2 aborter bak meg.

Kose deg masse med graviditeten.:)

Skrevet

Tusen takk :D Ja, det håper jeg virkelig at dere får se! Jeg snudde meg vekk fra skjermen av "gammel" vane, men når gynekologen sa at jeg måtte se for her var det en/ei som vinket på skjermen måtte jeg se og da spratt tårene! Er du langt på vei? får håpe at alle gode ting er tre til dere også :) Lykke til videre i graviditeten :)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Tusen takk :D Ja, det håper jeg virkelig at dere får se! Jeg snudde meg vekk fra skjermen av "gammel" vane, men når gynekologen sa at jeg måtte se for her var det en/ei som vinket på skjermen måtte jeg se og da spratt tårene! Er du langt på vei? får håpe at alle gode ting er tre til dere også :) Lykke til videre i graviditeten :)

ååååå,så hyggelig.:) Da hadde jeg begynt å hulke litt også..hihi.

Jeg er sånn ca 4 uker nå tenker jeg... Driver å tar hcg prøver om dagen for å se om den stiger normalt,også har jeg time til UL om 1 uke og i slutten av juni igjen. Spennende.:)

Skrevet
ååååå,så hyggelig.:) Da hadde jeg begynt å hulke litt også..hihi. Jeg er sånn ca 4 uker nå tenker jeg... Driver å tar hcg prØver om dagen for å se om den stiger normalt,også har jeg time til UL om 1 uke og i slutten av juni igjen. Spennende.:)

Ja, da har du en spennende å nervepirrende tid foran deg :) Var også på UL når jeg var 4-5 uker på vei, og da så vi egentlig bare en klump så det er helt utrolig hvor fort det utvikler seg :o Skal krysse fingrene for at dere får se et bankende hjerte i slutten av Juni :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...