Gå til innhold

Manglende Eggløsning selv ved positiv test?? Hjelp meg...

Anbefalte innlegg

Hvis egget ikke slippes til forventet eggløsningstid, slippes det da senere i syklusen eller ikke i det hele tatt????

Litt om meg: Etter å ha prøvd i snart 2 år med å bli gravid med temping med Pearly og eggløsningstester har jeg nå funnet ut etter at jeg fikk utskrift av mitt Tempskjema at jeg har flere mnd uten eggløsning selv om jeg selv tror jeg har hatt det:(((((((

Eggløsningstestete er positive, masse eggløsningsslim og forhøyet temp etter eggløsning, men varierende lav og høy fram til IKM...

Er det noen som vet om eggløsningen da kommer senere, at egget prøver på nytt å slippes???? Håper jeg gjorde meg forstått?

Vi har hver mnd hatt veldig mye sex frem til eggløsning og så og si 0 sex etter eggløsning, så om egget da ikke slippes til forventet tid men senere så kan jo det være grunnen til at jeg ikke har blitt gravid?

Noen som vet? Eller har erfaring med dette??

Fortsetter under...

hmmm, jeg synes jo at det virker som om du har alle tegn på eggløsning jeg da men.... Tempen varierer jo også etter eggløsningen, men går du så lavt i temp etter el som før el enkelte dager da? Er de varierende tempene dine generelt høyere enn før EL?? Det er jo det gule legemet som sitter igjen etter EL som gjør at tempen stiger da egget slipper.. kan liksom ikke skjønne annet enn at du har El.....

Kanskje du får andre oppklarende svar her;-))

Du kan jo få tatt deg en tur til lege og få målt litt hormoner, for du er jo godt over grensa til å få "utredning".

Lykke til videre, håper spira sitter snart hos deg!

Takk for svar:)))

Noen mnd har jeg jevn høy temperatur(ikke under 36.58) etter eggløsning, de andre mnd har jeg ikke så lav temp som før eggløsning, men mye lavere og variabel enn de andr mnd med jevn høy(varierer mellom 36.58 og ned til 36.31).

Tenmper til samme tid hver dag siden jeg har vekkeklokke på Pearlyn min, så det er det første jeg gjør hver morgen mens jeg fortsatt ligger i sengen.

Rart om det er mannen plutselig siden vi har 2 barn fra før og han har et fra tidligere forhold..Men man skal jo aldri si aldri.

Har også hatt 2 SA på rappen i januar og februar i år.

Annonse

Hei! Jeg fikk beskjed av gynekologen min at jeg ikke slapp egg hver måned. Jeg ble veldig overrasket over å høre dette, da jeg hadde positiv eggløsningstest og mye klebrig slim hver måned, og trodde dette var klare indikatorer på eggløsning. Men det betydde visst bare at kroppen forberedte seg på å ta imot egg - ikke at det kom noe. Det kan kanskje være det samme problemet med deg også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...