jordbærsjokolade Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Nei? Eller, jeg ville ikke spist den ihvertfall:)
It's all about me Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Nei den hadde jeg ikke spist. Har lært at varmmat holder tre dager i kjøleskapet hvis det avkjøles riktig. 5 dager og fiskerett hadde jeg ikke tatt sjansen på. Endret 4. juni 2012 av Frokostquiz
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Nei, fisk holder seg normalt ikke så lenge, så jeg hadde ikke tatt sjansen! Frys ned restene neste gang, det går greit. Men så flink du er som lager hjemmelaget fiskegrateng!
StineT Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 slenger meg på med alle nei-ene. 3 dager i kjøleskap TOPPS! Men neste gang fryser du bare ned restene, og slenger de i ovnen når du skal bruke dem
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Æh... Nei takk! Jeg er overhodet ikke kresen på denslags, men 5 dager? Nei, ett sted må grensa gå og det er før 5 dager, gitt...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Ok, da skipper ejg det. Jeg har også 3 dagers regel sånn egentlig, men glemte at den var der og er så leit å kaste en hel rett... Men da lager jeg ny =)
StineT Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Ok, da skipper ejg det. Jeg har også 3 dagers regel sånn egentlig, men glemte at den var der og er så leit å kaste en hel rett... Men da lager jeg ny =) så oppskriften ble vellykket da?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Ok, da skipper ejg det. Jeg har også 3 dagers regel sånn egentlig, men glemte at den var der og er så leit å kaste en hel rett... Men da lager jeg ny =) så oppskriften ble vellykket da? Ja kjempe god! Også så lett da gitt!! tusen takk!!
StineT Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Fiskegrateng er genialt, enkelt og her i huset -høyt elsket Supert at du likte oppskrifta hyggelig å kunne hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå