Gå til innhold

Hvilken vognpose anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest peacock

Vinter: odenwalder lammy xl, uten tvil! Lammeskinn i bunn og beste isolasjonen ever! Posen kan snøres helt sammen så der bare er et lite luftehull, men er bred nok til at babyen kan ligge med armene ved siden av hodet. Brukte den i hele vinter uten at baby måtte ha på seg annet enn body og stømpebukse (septemberbarn). Ikke lue, ikke vanter. Om det var ekstra kaldt hadde jeg et alpakka/silke helseteppe oppi posen, det var helt ypperlig.

Vår/sommer/høst: lodger (tysk merke). Dette er en tynn fleecepose i to lag som kan brukes sammen eller hver for seg. Veldig grei i sportsvogn..

Til mellomtemperaturene har jeg ende ikke funnet min favoritt, har 7am, den er ok, men litt upraktisk med knapper i lukningen øverst.

Jeg signerer peacock ang. vinterpose. Vi har også hatt Oldenwalder til mini, og har vært superfornøyd med den. God og varm pose, og romslig for barnet. Kommer til å bruke den til nestemann/dame også.

Til vår/sommer/høst anbefaler jeg fleecepose fra Buggysnuggle. Der kan den øverste delen tas helt av, slik at den bare brukes som sitteunderlag på varme dager. Superfornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...