Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått positiv test på testdagen, 24 mai, så gikk jeg på legekontoret å fikk rekvisisjon til å ta blodprøve på sykehuset. (For at jeg skulle få svar samme dag) Den viste 176 og gravid! Lykke! :D På fredag var jeg hos legen, og han ville ta en ny blodprøve for å sjekke at hcg'en steg, og i dag måtte jeg bare ringe for å høre om de hadde fått svarene. Hun sa det så bra ut, og at det tydet på graviditet 5-10 uker. Syns jeg hørte henne si at hcg'en var på 3500, kan det stemme? Lurer på hvor mye det stiger i løpet av en dag eller uke..

Uansett, HURRAAA!! :D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, sånt liker jeg å lese!!!! :D Gleder meg til å høre åssen det her går videre!! :D HURRA!!!!!! :D

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Så gøy!Gratulerer så mye og masse lykke til! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, m&c! :D

Følelsen av å få positiv test og samtidig så gode hcg-resultater må jo bare være helt ubeskrivelig! :D

Her er forresten en link til en side som kan være grei:

http://www.obfocus.com/calculators/betahCG.htm

Der står det at gjennomsnittlig dobler den seg hver 2. dag i de første fire ukene, og så reduserer doblingstiden seg.

Rundt uke 6-7 er doblingstiden nede i hver 3,5. dag.

Skrevet

Takker så mye! :) Ja, det er rare greier dette, og utenom at jeg er SUPERtrøtt, og har litt murringer i magen, så merker jeg ikke mye. Så jeg hadde nok ikke trodd jeg var gravid uten hcg resultatene... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...