Gå til innhold

Oi, spennende, noen som har lyst til å spå meg? :))

Anbefalte innlegg

Falt innom dette forumet, og ble kjempe nysgjerrig på evnene deres! :)

Noen som har lyst til å spå meg ift graviditet? :)

jeg er født 02/11-87

Har en sønn og en engel fra før.

Og prøver igjen nå :')

sluttet med piller i slutten av april, og fortsatt ingen tegn til blødning, ikke sluttblødning etter pillen engang. MEN, jeg tester negativt - så jeg er ikke gravid enda ser det ut til.

Men hadde vært spennende å se om noen kan se noe i fremtiden min? :)) god klem <3

Fortsetter under...

Tusen takk for svar :) Det hadde vært så koselig :D

Får du opp noe mer - ift forholdet jeg er i, jobb, etc? :) Er så nysgjerrig på dere som ser på denne måten, utrolig fascinerende! Blir moro å se om det blir riktig det du får opp :)

Hei. Mulig jeg er helt på jordet, for jeg er litt fersk på dette. Er litt vanskelig noen ganger å skille mellom intuisjon og fantasi. But here goes. Ja. Jeg tror du får et barn til. Heller mot jente, men er usikker. Forholdet deres har vært litt turbulent. En tøff periode hvor dere har vært i ferd med å gi opp, men ettersom dere elsker hverandre har dere kjempet videre. Får opp at forholdet er sterkt nå og at dere føler stor hengivenhet. Ser ikke umiddelbart noen ny jobb på deg, men følg med fremover.

Raili! =) Du traff egentlig veldig godt på to ting - det har vært veldig turbulent og slitsomt en periode, men det er totalt snudd nå :D

Dessuten er jeg under utdanning ca et år til, så jeg tror uansett ikke jobb vil være i umiddelbar fremtid :) Fantastisk moro!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...