mimmitiltre Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Hei, har nå litt tid til meg selv og lurer på om noen har en god bok å anbefale? En litt ny bok? helst ikke triste emner, har ikke overskudd til det kjenner jeg..leser gjerne på engelsk.. takk for alle svar!
Leirha Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Det spørs jo veldig hva du liker EN bok jegkan anbefale på det sterkeste er Sara og oppfølgeen Brostein. Den er utrolig fin, handler om den første jordmoren i ålesund. Jeg har skrevet om den på bloggen for en stun siden hvis du ønsker å kikke. http://littkritikk.blogspot.no/2012/02/bok-uke-6-sara.html
Poteta Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Hvis du leser engelsk kan jeg anbefale the absolutely true diary of a part time indian av sherman alexie. Utrolig artig og lettlest bok.
Squirrel79 Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Om du vil lese litt krim/thriller kan jeg anbefale Lee Child sine bøker. Har nettopp lest boka The Affair av han.
Poteta Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 A million little pieces av james frey og oppfølgeren my friend leonard. Noen av de beste bøkene jeg har lest
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 I forrige svangerskap leste jeg Øya. Fantastisk bok! Enkel å lese, ikke noe stressende og spennende. Bare avslappende og herlig
Hilde35 Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg kan også anbefale Øya...men den er jo litt trist da. Ellers er jo Lee Child sine lettleste. Evnt kan du ta deg en tur på biblioteket å hØre hva de anbefaler. :-)
OptimistHoppa Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Hundreåringen (Jonas Jonasson) er en fantastisk bok! http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5701919
Heira☆ Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 "Mini Shopoholiker" skrevet av Sophie Kinsella!! Jeg digger disse bøkene! Lettleste og god underholdning
Malin*lykkelig* Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Hundreåringen Hysterisk morsom, satt og lo høyt for meg selv!
RookieBlue Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Lettleste bøker er Nynnes dagbok 1, 2, og 3. Riktignok tror jeg ikke de finnes på engelsk, men....de er morsomme! Ellers er jeg stor fan av Unni Lindell (som også typisk er på norsk, da...), og bøkene hennes om Cato Isaksen. Krim. En god engelsk bok er "The Postcard Killers." Husker ikke hvem som har skrevet den, men tror det er to personer, faktisk. Dette er også krim, og den var veldig spennende. Ellers er jo "Heia Mamma" av Anne Lindmo og ei dame til veldig morsom for oss som venter bebis...
Ullsokken Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Hører egentlig ikke til her men :-) Potensgiverne (husker ikke forfatteren) er kjempemorsom :-)
Charlotte83 Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Jeg leser Hunger games-triologien. Bøkene til filmen som går på kino nå. Lettlest og spennende... Perfekt permisjonstidsfordriv. Er kommet til bok 3 nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå