Bustetroll Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Har gått til innkjøp av en doppler,(Kjøpt brukt på finn,no) og kan med hånden på hjertet si at det er det beste kjøpet jeg har gjort. Helg magisk og høre hjertelyden selv hjemme Det er vel slik for mange tidlig i svangerskapet før man kjenner liv, at det ikke helt har gått opp for en at man er gravid. Men med doppleren, hører man babyen bevege seg hele tiden, og flotte hjertelyder! Helt fantastisk. Vil annbefale det til alle =)
lilleluli Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Hvilke har du kjøpt og hva koster den eventuelt ny??
Bustetroll Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2012 Hvilke har du kjøpt og hva koster den eventuelt ny?? Jeg kjøpte brukt fra finn til 300 kr. det er ca det samme du betaler hvis du kjøper på e-bay f,eks. Jeg har angelsounds og den koster vel 4-500 på nett ellers http://www.mavi.no/?nr=90&idkategori=5 Der f,eks. =)
hennipenni Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Jeg gikk til innkjøp av doppler når jeg var rundt en 14 uker på vei, helt fantastisk. Og det var veldig kjekt for sambo og få høre. Betryggende og kunne sjekke innimellom at hjertet slår synes jeg
Snartmammatil3 <3 Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Hvilke har du kjøpt og hva koster den eventuelt ny?? Hei!! Jeg kjøpte min på www.teknikmagasinet.no. Nå husker jeg ikke helt hva den kostet.
2.runner.up Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Såå enig med dere! Hatt doppler siden uke 12+. Og ikke noe problemer med å høre hjertelyden og masse bevegelser hvor det sier "skvupp" osv Er 14 fullgåtte idag
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er sååå enig:) har hatt min i mange uker nå, slet litt med å finne hjertelyden når jeg ikke var så langt på vei (11 uker) men nå er baby så mye større at nå hører jeg det veldig kraftig og med en gang:) Nå kjenner jeg jo spark også daglig også da, men å av og til ta frem doppleren for å høre er uvurderlig:)
charnelle Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er så enig! dopplere er genialt!! Jeg kjøpte min på Angelsounds norske nettside: www.angelsounds.no for 395 kroner. Den fra Teknikmagasinet utgir seg for å være Angelsounds men er en kopi, så hadde nok valgt originalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå