Gå til innhold

Noah Alexander blir storebror..men hva skal lillebror hete?

Anbefalte innlegg

Selv var Noah Alexander (4 år) helt tydelig på at lillebror skulle hete Christian Alexander, men vi syns kanskje det ble litt kræsj..Så tenkte vi på Leo Ferdinand, men det var litt blandet respons herinne fra;) Ikke det at vi har behov for at alle er enige i at vi tar rett navnevalg, men vi trenger litt inspirasjon, for å si det mildt..

Navne vi har tenkt på er:

Isaac

William

Maximilian

Andrew

Leo

Edward

Daniel

Ferdinand

Christian

Ikke i den rekkefølgen, men helst et dobbeltnavn..Min mann er Skotsk, så tenker internasjonale navn;)

Noen som har forslag til navn? Er veldig lov å komme med nye navn til listen..;) Har bare 4 uker igjen til terminm, så begynner å haste litt;)

Takk for alle forslag som kommer inn;))

Fortsetter under...

Annonse

Selv var Noah Alexander (4 år) helt tydelig på at lillebror skulle hete Christian Alexander, men vi syns kanskje det ble litt kræsj..Så tenkte vi på Leo Ferdinand, men det var litt blandet respons herinne fra;) Ikke det at vi har behov for at alle er enige i at vi tar rett navnevalg, men vi trenger litt inspirasjon, for å si det mildt..

Isaac

William

Maximilian

Andrew

Leo

Edward

Daniel

Ferdinand

Christian

Ikke i den rekkefølgen, men helst et dobbeltnavn..Min mann er Skotsk, så tenker internasjonale navn;)

Noen som har forslag til navn? Er veldig lov å komme med nye navn til listen..;) Har bare 4 uker igjen til terminm, så begynner å haste litt;)

Hva med Edward Christopher

William Edward

Andrew Ferdinand

William Andrew

Leo Daniel

Christian Isaac

Issac Leo?

Jeg synes Leo Ferdinand passet veldig godt sammen med storebrorens navn! Synes ikke dere skal la dere påvirke for mye av hva folk herinne mener...

Hva med

Isaac Andreas

Ellers likte jeg forslaget Leo Maximilian godt!

Lykke til! :)

Jeg synes også Leo Ferdinand passet godt! Lurer litt på det navnet selv, jeg vil ha Leo og mannen vil ha Ferdinand, så falt litt for kombinasjonen da jeg så den her! Meeen, mannen tenkte med en gang fotball og feil lag, så han ble ikke helt tent, desverre :P Han er ikke så begeistret for Leo heller (han vil heller ha Noah :) )

Isaac

William

Maximilian

Andrew

Leo

Edward

Daniel

Ferdinand

Christian

Isaac Maximillian

Daniel Christia

Annonse

Takk skal dere ha jenter! Det er alltid veldig hyggelig med så fine forslag, og tror kanskje vi har blitt litt klokere;)

Tror vi tenker Leo Maximilian eller Leo Ferdinand nå, da vi syns navnene passer bra med storebrors navn..og mannen min har helt dilla på Leo;) Huff navne er så vanskelige;) Har selv en bror som heter Andreas så det går ikke;) Maximilian er egentlig et familienavn og dem har vi styrt unna til nå, men tror det blir et av de to ovenforståede;)

hehe, ja det er vanskelig, men takk for alle svar! Grunnen til vi ikke heller mot Maximilian like mye som Ferdinand er at det er en del brukt i vår extended family (onkel, fetter), og at vi syns ungene kanskje burde begynne litt på "scratch", hvis dere forstår meg rett..men er åpne for litt alternative, freshe navn, kombinert med Leo..andre forslag? Mellomvavnet skal helst være på 3-4 stavelser, for å matche storebror;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...