solrose1 Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 hei.. da er jeg 10 dager over ikm... ikke tegn til tr i det heletatt.. ikke testet ennå.. venter på tester jeg har bestilt.. har fortsatt symtomer..noen har blitt sterkere og noen har forsvunnet.. hva tror dere er det spire i magen min? født 2/4 69 klem ps. spår tilbake om dere ønsker det..men spår ikke anonyme..da jeg ikke altid får inn så mye på de..
solrose1 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2012 opp med seg..er så spent jeg..håper testene kommer snart altså.
HOPE08 Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 hei hei jeg får ennå opp ja men d nykker seg mot nei også men uansett så er du veeeeldig nærme spennende kunne du tenkt deg å sett på meg? uansett hva du får opp er veldig på leit etter leilighet. leige har ikke økonomi så kremt ja... har ikke råd til kjøp
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 hei hei jeg får ennå opp ja men d nykker seg mot nei også men uansett så er du veeeeldig nærme spennende kunne du tenkt deg å sett på meg? uansett hva du får opp er veldig på leit etter leilighet. leige har ikke økonomi så kremt ja... har ikke råd til kjøp kan du ikke bare kjøpe deg en test på apoteket i stedet for å mase om å bli spådd hele tiden?
solrose1 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2012 hei anonym bruker... Jeg har bestilt test på billig tester.no som jeg får innen noen dager... men lurer som alle andre her inne også gjør, om spiren sitter denne pp.er jo spent om noen får noe inn ang det vet du... vi har alle like rett til å spørre det spørsmålet +andre spørsmål her inne.. men forstår deg at du blir lei av at jeg spør det spørsmålet igjen her... men du..hvorfor gidder du å lese det da?bare lurer liksom.. klem
solrose1 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2012 hei hei jeg får ennå opp ja men d nykker seg mot nei også men uansett så er du veeeeldig nærme spennende kunne du tenkt deg å sett på meg? uansett hva du får opp er veldig på leit etter leilighet. leige har ikke økonomi så kremt ja... har ikke råd til kjøp hei snuppa..jeg skal ta en titt på deg i morgen..litt trøtt nå..men lover å spå deg i morgen..natta klem fra meg..
Dossa :) Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Hei Jeg får ikke opp noe graviditet på deg ennå, men innen september så sitter spiren Kommer ei jente til deg Kan du se når jeg blir gravid og kjønn? 29.01.75 Klem
solrose1 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2012 [quote name=Dossa ' timestamp='1338891905' post='144289950] Hei Jeg får ikke opp noe graviditet på deg ennå, men innen september så sitter spiren Kommer ei jente til deg Kan du se når jeg blir gravid og kjønn? 29.01.75 Klem takk for at du tok deg tid.. er du ikke alt gravid? får opp juni på deg jeg.. ser du får en liten gutt..
Dossa :) Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 [quote name=Dossa ' timestamp='1338891905' post='144289950] Hei Jeg får ikke opp noe graviditet på deg ennå, men innen september så sitter spiren Kommer ei jente til deg Kan du se når jeg blir gravid og kjønn? 29.01.75 Klem takk for at du tok deg tid.. er du ikke alt gravid? får opp juni på deg jeg.. ser du får en liten gutt.. Så snill du er Jeg er straks ferdig med mensen nå og venter EL ca 16. juni Kan det være da du ser at jeg blir gravid ? :D En gutt hadde vært utrolig gøy
solrose1 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2012 [quote name=Dossa ' timestamp='1338900054' post='144290380] [quote name=Dossa ' timestamp='1338891905' post='144289950] Hei Jeg får ikke opp noe graviditet på deg ennå, men innen september så sitter spiren Kommer ei jente til deg Kan du se når jeg blir gravid og kjønn? 29.01.75 Klem takk for at du tok deg tid.. er du ikke alt gravid? får opp juni på deg jeg.. ser du får en liten gutt.. Så snill du er Jeg er straks ferdig med mensen nå og venter EL ca 16. juni Kan det være da du ser at jeg blir gravid ? :D En gutt hadde vært utrolig gøy ja får opp graviditet rett rundt hjørnet og får opp veldig fruktbar så ja så tror nok spiren sitter nå straks...får opp 18 juni...lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå