Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Om det noen gang blir sol og sommertemperatur blir det jo til at jeg vil ta med barna på stranda. Men hvordan beskytte babyen som nå er to måneder fra solen?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Jeg hadde en liten strandparasoll med meg sånn at babyen lå under den Vet også man får tak i en slags type telt som det ikke blir varmt inni, men allikevel gir skygge..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Vi hadde telt (halvtelt som gir god lufting, men skygge) i våkentiden på stranden, men dette fungerer bare når barnet ikke kan krabbe/ er aktivt. Så blir brukt bare en sesong. Ammet under parasoll eller i teltet. Barnet lå mye i vognen og sov i skyggen (under et tre eller liknende).
Popelko Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Det er fint plass til en badebalje/lite basseng inni teltet, så kan gjøre nytte for seg selv om babyen er aktiv vesla her på 1 kan sitte der i evigheter med eller uten balje med lekene sine. Vi har teltet i hagen hjemme.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Det er fint plass til en badebalje/lite basseng inni teltet, så kan gjøre nytte for seg selv om babyen er aktiv vesla her på 1 kan sitte der i evigheter med eller uten balje med lekene sine. Vi har teltet i hagen hjemme. Så det er populært altså!? har sett mini plaskebasseng med telt/halvtelt på Brio tenkte å kjøpe begge deler og ha på verandaen Da skal jeg det!
Isola&Lille+julegave Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30218861/ Denne er super!! Anbefales!!!
envakkerdag Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Jeg jobber i barnehage og min erfaring er at det mest effektive er tynt, lyst lintøy som er heldekkende, solhatt og solfaktor 20. Dette er jo best for toddlere i alle fall, for de har som regel ikke tid til å ligge under telt/ parasol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå