*oktobergutt 12* Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Hei. Har de siste dagene hatt vondt på høyre siden av mage/ned mot lysken når jeg våkner om morgenen. Kjenner det også i ryggen. Bruker å gå over når jeg står opp/beveger meg. I dag har det ikke gitt seg, og har fremdeles vondt. Vanskelig å forklare, nesten som hold/sting liknede smerter, samt ekstra vondt når jeg hoster. Har på følelsen når jeg ligger i senga om natten at magen/livmoren trykker på involler/tarmer og det kan gjøre vondt når jeg snur meg. Vet jo at magen dytter tarmer og involler til siden når den vokser... men... flere som har det slikt ? Jeg er 21 uker på vei. Var hos jordmor sist fredag og alt var greit! (ikke tegn på UVI).
Lille spire 12 Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Kan være ligamentsmerter. Våkna selv i natt når jeg snudde meg og fikk skikkelig stikninger i sida.
Bittelura Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Var innlagt på sykehus fra torsdag til lørdag med smerter i venstre side.. Var hos legen onsdag - alt så flott ut, noen timer etter begynte helvettet.. Ble torsdagstur på legevakt - akuttmottak - innlagt til observasjon.. De kunne ikke finne ut hva som er galt, men fikk beskjed om å ta det rolig.. Hjelper ikke akkuratt at magen min stopper helt når jeg er avgårde... Sukk, var hos kiropraktor i dag som faktisk har hjulpet litt på smertene:) Kanskje ligamentsmerter.. (hadde det i begynnelsen av graviditeten, men IKKE SLIKE smerter som dette!!!) God bedring:) (21 uker på vei) Endret 4. juni 2012 av Bittelura
Afrodite-81 Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Dere har ikke fått bekkenløsning da? Jeg har det..og de smertene dere beskriver, høres ut som mine.. noen ganger kjennes det ut som om noen stikker en kniv inn i siden på meg. Ellers gjør d vondt i lysken,og bekkenet.
Lille spire 12 Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Har nok ikke bekkenløsning. Har ikke kjent noe verken før eller siden. Ikke vondt å verken stå, gå, sitte el ligge enda:-)
*oktobergutt 12* Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2012 Ja jeg sendte inn spm til jordmor, og hun sa det samme (ligamentsmerter). Har bestilt meg en time hos kiropraktor i morgen da jeg begynner å få vondt i ryggen, greit å høre hva han sier.
lilleluli Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 har også slike smerter som kommer som knivstikk, noen ganger varer de 1 minutt og jeg får en sårhetsfølelse etterpå..:/..
November-spire-79 Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har alltid vondt på høyre side. Det er vondt når jeg klemmer der også. Hvis jeg snur meg fort i sengen eller hoster får jeg kramper. Det er vondt. Vet at babyen ligger på den siden for det er der vi hørte hjertlyden. Det er ogå der jeg kjenner sparkene/boblene. Har hatt vondt siden uke 4 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå