Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har forsøkt lenge nå å få nr 2 - vår første er 10 år. Vi har prøvd aktivt i 3 år. Jeg er svært fertil - men min mann nesten steril.. Det klaffet likevel èn gang, så jeg har aldri sluttet å håpe på et nytt mirakel.

Men nå føler jeg tiden renner ut - den biologiske klokka tikker høyt.. Jeg har bare aldri sett meg selv som ettbarnsmor, og nekter vel å innse at det aldri blir flere.

Er det noen snille damer med evner her, som kan se om ønsket om flere barn noen gang vil bli oppfylt? Jeg er født 120376.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143942683-noen-med-evner-til-%C3%A5-se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har forsøkt lenge nå å få nr 2 - vår første er 10 år. Vi har prøvd aktivt i 3 år. Jeg er svært fertil - men min mann nesten steril.. Det klaffet likevel èn gang, så jeg har aldri sluttet å håpe på et nytt mirakel.

Men nå føler jeg tiden renner ut - den biologiske klokka tikker høyt.. Jeg har bare aldri sett meg selv som ettbarnsmor, og nekter vel å innse at det aldri blir flere.

Er det noen snille damer med evner her, som kan se om ønsket om flere barn noen gang vil bli oppfylt? Jeg er født 120376.

Hei..

har tatt en titt på deg..

ja ønsket ditt blir oppfylt..

får opp her nå at dere bør reise på en ferie slappe av og nyte livet og hverandre..får opp graviditet på deg august-oktober..men litt usikker her på om dere får det til selv eller om dere får litt hjelp..får inn ivf her..mulig det er det at dere har tenkt tanken jeg får inn for jeg får inn at dere trenger den ferien for at alt skal løse seg...å ja tror at spiren kommer uten hjelp...derfor er jeg litt usikker siden jeg får inn ivf også...

ser dere får ei lita tulle....

lykke til ..dette går rette veien..klem

Tusen takk, Solrose - du bidrar til håpet mitt :))

Vi skal på ferie om en mnd.. en lang og etterlengtet en sådan :)

Krysser fingrene for at du har rett i at det vil skje en gang innen ikke alt for lang tid. Vi blir jo ikke yngre..

Vi har tenkt ivf ja...men har ikke orket til å gå løs på det løpet igjen. Mannen min er mer sånn "er det meningen at det skal skje så skjer det"

Sist vi startet ivf-prosess ble jeg gravid på naturlig vis like etter søknaden var sent :)

Og jeg føler virkelig at det ER meningen at vi skal få et barn til - er litt sånn "oversensitiv" selv, men jeg har ikke fått så god kontakt med evnene at jeg klarer å "se" - eller det er vel heller slik at jeg ikke helt klarer å tro at jeg faktisk ser.. Jeg så nemlig min første datter fra jeg var tenåring, og opplever hele tiden at det skjer ting jeg visste ville skje rundt meg. Men jeg bortforklarer det med sterk intuisjon. Men hvem vet, kanskje får jeg bedre kontakt med de evnene en dag.. Håper det er en dag jeg er tobarnsmamma :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...