Gå til innhold

173cm lang, hvilken vekt ville du vært fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 172-173 og veier akkurat nå 78, men trener en del og bygger muskler før jeg eventuelt skal ned i vekt.. Trivdes med ca 70 kg men da trente jeg ikke, så føler meg sunnere nå ;) Men på sikt er jo målet å gå litt ned igjen til rundt 70kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 173 og trivselsvekten min er 58-60 kg =)

Skrevet

Jeg er 172. Trives mellom 68 og 72 kg :)

Skrevet

Min søster er ca 173 - 174 cm. Når hun er fin - normaltvektig, eller var, midt i 20 årene veide hun noen å 70 kilo. Det ser helt bra ut. Ikke for tynn og ikke tykk. Akkurat passe for å født 2 barn.

Jeg er 168,5cm og kommer jeg mange kilo under 70 kilo ser jeg ikke bra ut. Jeg kan ikke veie 65 kilo og se fin ut, da er jeg i tynneste laget.

Så har jeg ei venninne som er ca 160cm. Hun er ikke slank når hun veier 75 kilo. Men ser heller ikke bra ut om hun kommer så langt ned som 65 kilo.

Ei annen venninne som bare er noen få cm høyere ser ikke tjukk ut, men du ser liksom at det er overflødig hud/fett rundt ansiktet og armer og mage om hun kommer over 60 kilo. Da føler hun seg tykk og matchvekt eller hva hun kaller det ligger på 53 kilo.

Det er individuelt hvor man føler seg bra :)

Jeg føler bedre nå, på 80kilo enn på 100.

Jeg føler meg nok bedre om jeg klarer å gå ned 74 som er målet.

Men jeg hadde ikke takket nei til 72 kilo heller hehe :)

Skrevet

Er 173 cm selv. Veier nå på mitt meste, ca 64.65.

Er mest fornøyd på 62 kg. 60 kg ser jeg for tynn ut mener noen, men hadde ikke gjort meg noe...alt under 60 kg er for tynt for meg..det så jeg selv da jeg veide 52 kg å så ut som en pinne......

Skrevet

Min trivsel vekt er 55 (er 173).. veier 63 nå og føler meg blubbete :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...