Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det første du skal gjøre etter graviditeten???

(bortsett fra babyting)

Jeg skal gå en lang tur, uuuten bekkenløsning!

Så skal jeg ned i vekt!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Få tilbake kroppen min, begynne å trene igjen, gjøre ting uten at det er et ork, sove uten å må opp for å tisse hele tida, få på seg de vanlig klærne igjen, spise all slags mat, på føden skal jeg ha salami og roastbeef... Det jeg kom på i farta! ;) 37+3 nå! Ligger å venter på smertene, Hehe!

Skrevet

Sove på magen, jogge, drikke en kopp kaffe med baileys, sove uten krampe i leggene, bære tungt, vaske huset!

Skrevet

Ja juliusbrød med salami!! Det blir jo himmelsk! Sånn skikkelig dansk salami.. Mmmmmm <3

Skrevet

Spise masse sterke deilige oster, potensielt fulle av listeria. Og ett glass rødvin!

Skrevet

Eg skal endelig få ete skikkelig medisin mot refluxen! Halleluja!!

Skrevet

Finne en god sovestilling! Ha på meg jeans! Puste fritt! Hoppe, leke, løfte, spille ball og herje villt med ungen min på snart 3. Det gleder jeg meg aller, aller mest til. I tillegg til ost, pølse, skinke og VIN, selvfølgelig.......

Skrevet

Drikke vin og sove på magen... Can`t wait!!!

Skrevet

Jentekveld med rosèvin på terrassen:) Håper vi får litt skikkelig sommervær her på vestlandet, for jeg har ikke tenkt meg noen steder i sommer...

Skrevet

Bevege meg fritt,spise carpaccio,blåmuggost,sove på magen, være vill i senga og løpe :)

Skrevet

Ja løpe!! En joggetur i skogen!

Skrevet

Sove på magen savner jeg sååååå,spise salat MED FETAOST,ta noen slurker hvitvin,deilig spekemat, og ikke minst få tilbake kroppen min :)

Skrevet

Sove på magen savner jeg sååååå,spise salat MED FETAOST,ta noen slurker hvitvin,deilig spekemat, og ikke minst få tilbake kroppen min :)

Du kan jo spise FETAOST nå og :)

sove på magen jaaa + masse deilig rødvin!!!

Skrevet

Savner å sove på ryggen også jeg! Kanskje enda mer det enn på magen...

Skrevet

Jeg føler meg rimelig heldig siden jeg ikke har problemer med å sove på ryggen selv nå når jeg har 8 dager igjen til termin. Men jeg ligger best på siden uansett.

Jeg gleder meg mest til å slippe kvalmen og ikke kaste opp lenger, og ikke våkne hver natt med oppkast i halsen.

Det blir så heeerlig :D

Hvis jeg ikke nå er blitt kronisk kvalm og ekkel ;)

Skrevet

Du kan jo spise FETAOST nå og :)

sove på magen jaaa + masse deilig rødvin!!!

Fra matportalen.no:

Listeria kan vokse i noen typer fetaoster, avhengig av hvordan fetaosten er produsert. Det generelle rådet er: Dersom du vil være på den sikre siden bør du unngå fetaost. ønsker du likevel å spise fetaost, kan du ta kontakt med produsenten og forhøre deg om de har utført holdbarhetstester for listeria i produktet.

Skrevet

Ha mæ ei iskald pils (bli nok sikkert ei stund ætte fødselen), nyte jenta mi, trille turer me ho og endelig gå turer sammen me hundene. Ligge på magen, kose mæ sammen med mannen og igjen bære nyte lillejenta <3

Skrevet

Jeg spiser masse fetaost med GOD samvittighet nå.

Skrevet

Jeg spiser masse fetaost med GOD samvittighet nå.

Du om det ;)

Skrevet

Få overstått fødselen ...

Skrevet

Jeg gleder meg til å få igjen kroppen min, som er nevnt over her. Sove på magen, gå en laaaaaang skogtur med hundene mine. Springe rundt og leke med hundene mine, uten bekkenløsning. Ta meg et glass rødvin og ha ost/kjeks aften med venniner. Ikke minst holde på og kysse jenta mi, som jeg gleder meg sånn til å se!!!

Skrevet

ÅhÅhÅhÅhÅ.. tør nesten ikke tenke i disse baner engang, med 6 uker igjen til mÅlet tar helt av ved tanken pÅ alt jeg skal gjøre:

- FÅ tilbake kreftene og energien min igjen (har vært som en 75 Åring hele svangerskapet, bestemoren min er seriøst i bedre form enn meg - jeg kødder ikke)

- Kjøpe en brie pÅ størrelse med en middagstallerken og spise den som en pizza. Muligens med en ritz til.

- Drikke Baileys rett fra flaska

- Kaste 3 Åringen min opp i været mens jeg roper: "mamma kan løfte deg igjen"

- Kle pÅ babyjenta mi latterlige hodeplagg med dyre-ører..

- Bruke alle toppene i str. small som jeg har snik-kjøpt og gjemt i skapet.

- Bruke høye hæler igjen, og vrikke pÅ hekken foran mannen min igjen. SÅ skal jeg klype han i magefettet og antyde at JEG ikke lenger er den lubne i familien. Og sÅ skal jeg selvfølgelig blafre med pupper i amme-str. Mulig jeg kommer meg helt opp i en C kopp nÅr de er pÅ det største ;)

- Bruke fillete, sexy skinny jeans (...Åkei... jeg innrømmer at dette er en ren fantasi, jeg kommer IKKE inn i jeansene mine dagen etter fødselen slik det ligger ann nÅ)

- Synes synd pÅ alle høygravide damer jeg ser, og være glad for at det ikke er meg (dette hadde jeg stor glede av etter forrige svangerskap)

- Stenge ned livmoren min for reproduksjon for all fremtid, med gooood samvittighet etter Å ha satt 2 barn til verden.

Ahhh.... for en herlig trÅd.. kunne holdt pÅ for alltid ;)

Skrevet

Løpe så fort jeg kan nedover bortover oppover hvor som helst, være lett i kroppen, ukomplisert sex, nyte et glass vin.

Skrevet

gleder meg til og bevege meg!! og kunne springe fortere en jenta mi på 4 :P

gleder meg til og ikkje gå som en pinving. og faktisk kunne snu meg i senga uten og bruke halve natt på det :P

og ta på meg akuratt det eg vil uten og sprenge det :P

og bare nyte tiden med familien :)

gleder meg mest til og kunne vere ute i times vis og leke med storesøster som har hvert alt for tolmodig med sin feite mamma :P hehe

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Ligge på magen <3

Å kunne gjøre noe mer i sengen enn bare å "ta i mot" :P

Spise meeengder med spekemat !!

Raaape en skikkelig rap uten å være redd for sure oppstøt.

"Fange" snart 3 åringen min når han prøver å løpe fra meg for å gjemme seg under kjøkkenbordet og under trappa.

Ha på meg jeans som sitter bra.

Feire at jeg har blitt 3 barnsmor med en iskald Carlsberg!

Føle meg lett, slank og spretten igjen !

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...