Gå til innhold

125 dager til termin :) ka har dokke forberedt heime til den lille kjeme??

Anbefalte innlegg

Eg har kun leita fram kle,sengkle,dyner og sant som eg ska vaske og legge på plass... eg negynt og få litt panikk for og ikkje bli ferdig!! :/ fleire?? er 23 uker på veg med 3 barnet :) hat gutt på 7 og jente på 5 fra før av :)

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥

Er 22+0 i dag (hurra!!) og har ikke gjort stort. Dvs forberedelsene hittil har gått med til å pusse opp bad og kjøkken, de store innkjøpene har latt vente på seg. Har surfet og lest meg opp endel på vogn og bilstoler og fått en formening om hva vi skal kjøpe, seng skal vi arve og vugge skal et familiemedlem snekre - så satser på å komme i havn til slutt. Tenker jo at jeg ikke vil la ting stå og støve ned i ukevis også.. :)

25+2 med nr.3 og har ikke funnet fram noe, ikke kommer jeg til å jør det helle før noen uker før planlagt igangsetting :) pusser opp nytt hus også da, så kan være derfor, men kjenner at det er liksom bare en nr.3, slik var det med nr.2 også, med første var jeg jo klar i uke 20 :) hihi

Titter innom fra 3.tri. Er 31+1. Først i forrige uke fant eg fram dei minste klærne og ga dei ein liten vask. Har to jenter på 5 og 8 fra før. Går visst med jente no óg.

Har sett fram senga. Ikkje vask den, ikkje funnet fram noen syner eller sengekle. Ikkje kjøpt madrass. Ikkje henta vugga fra loftet. Ikkje kjøpt gasskluter enda.

Slapp heilt av!

Eg har tenkt å ta det litt pø om pø framover. Blir bare meir utålmodig om alt skal stå Klart og vente og støve ned i 2-4 måneda... tenker eg :-)

Jeg er i uke 27, førstegangs, og har ikke ordnet noen ting. 90 dager til termin, og jeg vil sette i gang med innkjøp og div. Men, svigermor er overtroisk og er sikker på at det betyr ulykke å starte forberedelsene så lenge før termin. Derfor har samboer satt seg på bakbeina, og vil ikke gjøre noe før etter ferien som er i juli (!). Jeg prøver å argumentere for at det er større sannsynlighet for at jeg får svangerskapsforgiftning eller bekkenløsning og ikke orker å gjøre forberedelsene, en at fosteret plutselig skal dø fordi vi kjøpte barnevogn tre måneder før termin, men han har satt seg helt på bakbeina å nekter å bli med inn i noen barneforretninger:-(

Annonse

Er 20+3 og har ikke ordnet noe, og kommer ikke til å gjøre noe før i september, tenker jeg.

Nurket har både storesøster og storebror, så det meste vi trenger er i kjelleren og kan vaskes når permisjonen starter.

"kjekt" og høre de er andre som ikkje er begynt på dei store forberedelsane enda :P eg trur eg prøve og vente til august/ september men veit ikkje kor enkelt de blir siden eg blir sjukemeldt neste veke!! so håpe sommeren går fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...