Nr. 5? Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Blir smårar av dette her.... Som tidligere innlegg så tror jeg da at jeg kan være gravid igjen.... Jeg har nå hatt sterke menssmerter i over 1 uke, men ingen mens. Har også de andre klassiske graviditets sympt. MEN negativ test. Jeg kan muligens være kortere påvei enn antatt, da jeg hoppet over forrige mens og kan ha forstyrret syklusen min. Skal aldri gjøre det mere. Jeg har aldri vært noe plaget av menssmerter tidligere og kjenner aldri når jeg har eggløsning, men bruker å få mens på samme dato hver mnd. Er det andre grunner til at man kan ha så sterke menssmerter uten å være gravid? Begynner jo å bli bekymra om at noe feiler meg. Det er så sterke smerter at jeg har lyst å ta smertestillende for det, men vil jo unngå det om jeg er gravid. Første mensdag i siste mens var 13.april..... Så det begynner jo å bli ei stund siden..... Noen med erfaringer her? Tusen takk
Tieran Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Å ha smerter uten Å være gravid kan f.eks være endometriose. Men jeg pÅstÅr absolutt ikke at det er det du har, bare sier at det kan minne om sterke menssmerter. Kanskje du kan ta med en urintest til legen din i morgen Å fÅ sjekket det ut der? Evt ringe legen din Å forhøre deg om hva du bør gjøre? Krysser fingrene for deg
Nr. 5? Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 Takk for svar Skal ringe legekontoret å høre i morra
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 nr 5. koss går d?? fått snakka md legen??
Nr. 5? Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2012 Skal til legen i morgen så da får vi vente å høre. Smertene nederst i magen og i korsryggen er like sterke, men ingen mens... Så vet ikke jeg nei hva det her er for noe. Men blir forhåpentligvis klokere i morgen
Krystallglass Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Sitter med det samme her! Ingen blødninger, bare stikkinger og smerter/øm både i mage og korsrygg. MEN negative tester. En kan bli frustrert av mindre har ikke hatt noen blødning siden begynnelsen av april.. huff
Krystallglass Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Hvordan har det gått hos legen idag nr5? :)
Nr. 5? Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2012 Oppdatering: Etter mye frem og tilbake fra legevakt og gyn.pol så er jeg ikke gravid. Dem kunne se noe smått på UL, men var litt i tvil om hva det var. Det var ihvertfall ikke graviditet. Har målt HCG for å vær sikker, men alt negativt. Dem fant heller ikke noe annet unormalt som cyster etc. Men jeg er veldig øm både i livmor og eggstokk på begge sider og brekker/kaster opp når dem er borti. Men det er ikke noe klare sykdomstilstander annet enn det lille dem så som dem ikke sa helt hva var. Resultatet blei at nå får jeg behandling for en antatt infeksjon, 2 typer sterke antibiotika. Siden jeg har vært så dårlig og hatt så sterke smerter så ville dem ikke vente på prøvesvarene. I beste fall mente overlegen og behandlende lege på gyn.pol at det kunne være at det bygget seg opp til neste mens pga det er så lenge siden sist. Jeg er ihvertfall nøye undersøkt og ingenting alvorlig galt. Og jeg føler meg litt bedre, har smerter enda, men de er ikke så konstante og kanskje ørlite svakere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå