abella Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Fra vesla var 6 til hun var ca 8,5 mnd har vesla våknet ca kl 5.30 de fleste dagene. Utrolig slitsomt, og jeg fryktet at hun skulle være A+ menneske for bestandig... Men de siste par ukene har hun plutselig begynt å sove til kl 7-7.30 hver eneste morgen! Så til alle dere andre som sliter vil jeg bare si at det er håp! Herlig, herlig, håper det varer!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Så deilig!!! Min eldste snudde også plutselig slik, og nå nesten 2 år senere sover hun fortsatt like "lenge". Så kjenner at det var tøft å få en liten igjen som både er våken på natten og tidlig morgen. Krysser fingrene for at det varer leeeeenge... og er en smule misunnelig samtidig
Mamma4livet Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Tusen takk for oppløftende melding. Lillegutt på 7 1/2 mnd våkner også i 5 - 5.30 tiden. Håper at han snart sover litt lengre og ikke våkner såå ofte.
miepia30 Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Så bra! Vi håper på en time ekstra her, vi må opp 6.30 for å rekke barnehage og jobb, men 5.30 er litt for tidlig....
Mamma4livet Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Fra vesla var 6 til hun var ca 8,5 mnd har vesla våknet ca kl 5.30 de fleste dagene. Utrolig slitsomt, og jeg fryktet at hun skulle være A+ menneske for bestandig... Men de siste par ukene har hun plutselig begynt å sove til kl 7-7.30 hver eneste morgen! Så til alle dere andre som sliter vil jeg bare si at det er håp! Herlig, herlig, håper det varer! Hvordan går det?
abella Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2012 Fra vesla var 6 til hun var ca 8,5 mnd har vesla våknet ca kl 5.30 de fleste dagene. Utrolig slitsomt, og jeg fryktet at hun skulle være A+ menneske for bestandig... Men de siste par ukene har hun plutselig begynt å sove til kl 7-7.30 hver eneste morgen! Så til alle dere andre som sliter vil jeg bare si at det er håp! Herlig, herlig, håper det varer! Hvordan går det? De siste tre morgenene har hun sovet til kl 7.30 hver dag! Da er hun faktisk sistemann som står opp her i huset. Helt utrolig at hun snudde slik nærmest over natta, det var mer enn jeg forventet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå