Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget her om dagen at det lukter annerledes når jeg har vært på do. Litt søtlig og sterkere lukt. Noen som vet hva det kan være? Er 28+7....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du jerntilskudd? Jeg syns det gir urinen en rar lukt...

Skrevet

Nei, tar ikke noe tilskudd... Hender jo at det kan lukte litt annerledes pga at man spiser noe, men har ikke spist noe spesielt og ikke over flere dager...

Skrevet

Hmmm, høres jo litt rart ut, men vi skiller jo ut mange hormoner osv. så det er kanskje naturlig om det lukter litt anerledes av og til?

Skrevet

Ja, trenger ikke være noe, men man blir så obs på alt når man er gravid.

Skrevet

Ja, absolutt:) Du kan jo sende spørsmålet til jordmødrene?

Skrevet

Jeg har også litt annerledes lukt fra urinen syns jeg. Har vært plaget med UVI kanskje det har en sammenheng? Skal uansett på svangerskapskontroll i morgen, så da får jeg sjekket det - igjen :)

Skrevet

Jeg også har det samme problemet! Skal til jordmor på onsdag, så får spørre henne! Tror ikke jeg har problemer med UVI!?

Men har jo en EKSTREM luktesans.... Synes til tider at papiret er veldig gult etter at jeg har tørket meg også... (beklager detaljer)

Skrevet

Hmm, legen så jeg hadde litt grums i urinen på sist kontroll og lurte på om jeg hadde merket noe, men hadde ikke det da. Når jeg tenker meg om så hadde jeg det forrige svangerskap også uten at jeg merket noe til det selv. Kanskje ringe legen i morra å høre om jeg kan droppe innom med en urinprøve....

Skrevet

Jeg har forresten ikke bedre luktesans, er konstant tett i nesa ;-)

Skrevet

Glemte å skrive at urinen her også er ganske mørk til tider...

Skrevet

Jeg drikker rikelig med vann... Sliter/slet med endel vann i bena. Men de siste dagene er jeg blitt bedre der også, om det er været eller akupunktur, vet jeg ikke!

Tror jeg må skrive en liste med spørsmål til jordmor... :-)

Skrevet

Hmm, legen så jeg hadde litt grums i urinen på sist kontroll og lurte på om jeg hadde merket noe, men hadde ikke det da. Når jeg tenker meg om så hadde jeg det forrige svangerskap også uten at jeg merket noe til det selv. Kanskje ringe legen i morra å høre om jeg kan droppe innom med en urinprøve....

Ja, alltid lurt å få ting sjekket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...