Mamma til snart 4 Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 begynnte igår med en spreng følelse i brystene, eller en slags vondte... når jeg klemmer litt så kommer det ut, spesiellt i høyre bryst, men så forsvinner dette trykke i brystet er det farlig å klemme??
Frk.Karidotter Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Ja, klemmingen skal du gi deg med. :-) Kroppen styrer det der selv, og vi skal ikke kludre med det noe særlig. Så - ikke mere klemming! ;-) Ellers så har jeg også fått råmelk. Har ikke noe spreng, men det lekker nok til å sette flekker her og der. Er 27 i dag, men merket det første gang sånn rundt uke 23. Helt normalt.
manon Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Jepp, er 26+6 og på torsdag lakk jeg gjennom 3 lag med klær! Var ikke helt forberedt på det, så er glad jeg var hjemme! Nå er ammeinnleggene i hus. Flaut om det hadde skjedd på jobb
Mamma til snart 4 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2012 Haha off må bare spørre vet dere nå er det faktisk nesten borte, hihi klemme var deilig istede fir å kjenne trykk :-P men godt det gav seg, godt det er i orden jaffal denne melkeproduksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå