LindaJ Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 hei! nå har jeg sittet å smuglest sidene her opp og ned den siste måneden, så tenkte at det var dags å skrive litt selv:) samboeren og jeg har nettopp begynt å prøve (dvs gjennom 2 el), hadde el for 2uker siden, og har mange av symptomene.. kvalme, ømme bryster, strek fra navel og ned, skulle hatt mens for 3 dager siden.. testet m cb på morgenen idag som viste en svak strek. klarte ikke vente så testet noen timer senere m cb digital, og den sa ikke gravid noen som har vært igjennom det samme, som kan komme m noen innspill og råd ? påforhånd takk:) LJ
Prøvekanin86 Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Hvis den har vist svak strek ville jeg ventet et par dager og tatt en ny test:) Jeg testet positivt på CB digital på dagen på torsdag, men ville anbefalt deg å vente 2-3 dager og tatt ny test på morgenurin:) Krysser fingrene for at du er gravid. Lykke til:)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 skjønner frustrasjonen din,jeg hadde d slik forrige gang jeg var gravid å fikk mange svake tester å tok digital å fikk ikke gravid å ble frustrert siden cb+ slo ut. jeg venta til jeg var 2 dager over ikm før jeg tok cb digital å da stod d gravid. nå er jeg i samme båt,fått 2 svake positive tester av cb men,venter ikke mensen før på fredag så kommer ikke til å ta digital før jeg er over ikm i hvert fall..hehe. noen produserer mer hcg enn andre å kan jo hende syklusen din er forskjøvet å anbefaler deg å ikke ta digital før d har gått minst 4 timer etter sist do besøk. lykke til å krysser fingre for oss begge to
LindaJ Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2012 gratulerer så mye, prøvekanin86! når jeg sto opp idag, kjente jeg at menssmertene kom for fult (4dager over nå), så venter ennå ett par dager før jeg tester,itilfelle mens.. håper ikke da ..hehe. spennende dager for deg nå da, spire ønskes:) ja, nå får vi bare krysse fingre, og lykke til
LindaJ Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2012 er nå 5 dager over ikm. og kjenner symptomene bare baller på seg.. siste 2 dagene har jeg vært så svimmel at jeg har måttet sette meg ned flere ganger. puppene har vokst og er super ømme, fremdeles fryktelig trøtt og ligger bare rett ut når jeg kommer fra jobb til jeg legger meg (nesten!). tok en test igjen nå imorges, men den slår ut så svakt at jeg vet ikke hva jeg skal tro. lurer på om jeg skal vente til neste uke m å bestille lege time, og heller teste hjemme om noen dager igjen.. vi håper så veldig, og er ikke klar for at tr skal komme tilbake eller negativ test.. krysser fingre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå