Indigo 08-10-13 Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hvordan er formen deres? Selv er jeg 6+1, og i super form. Full rulle fra morgen til kveld, står og spar i hagen og blomsterbed hvert ledige øyeblikk, og storkoser meg. Kjenner lite til graviditeten, noe som er litt skremmende. Har vært gravid tre ganger (to vellykkede svangerskap), og bestandig stort sett vært sengeliggende i første trimester. Lurer jo på om alt er som det skal, men ingenting tilsier noe annet. Både hgg målinger og tidlig ultralyd. Kanskje det er jenta som kommer denne gang, har to gutter fra før.. Håper det varer:)
MammaKos Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Så deilig a!! Samme her, selv om jeg er litt kortere enn deg da, så mye kan jo skje :/ Har også to barn født i 08 og 10, så da er vi ganske samkjørte bortsett fra at mine er jenter.. Håper på gutten jeg nå da hehe...
Glajenta ♥ Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Er vel omtrent 6-7 uker jeg og, og formen er upåklagelig, rent fysisk. Blir litt småkvalm på kvelden stort sett. I kveld har jeg vært ute og gått en tur, og kvalmen har ikke kommet enda i kveld, så kanskje det er medisinen? :-) Ellers er jeg litt trøtt, litt hormonell, kjenner det stikker og strammer litt i magen - for å ikke snakke om at jeg er litt oppblåst på ettermiddagene... ;-) Har to svangerskap bak meg (1 senabort), 2 jenter og begge svangerskapene har vært helt like dette sålangt. Har hatt - og har fortsatt - litt blødninger - og psykisk er det tøft siden jeg mistet jenta mi i magen i mars.
MammaKos Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Er vel omtrent 6-7 uker jeg og, og formen er upåklagelig, rent fysisk. Blir litt småkvalm på kvelden stort sett. I kveld har jeg vært ute og gått en tur, og kvalmen har ikke kommet enda i kveld, så kanskje det er medisinen? :-) Ellers er jeg litt trøtt, litt hormonell, kjenner det stikker og strammer litt i magen - for å ikke snakke om at jeg er litt oppblåst på ettermiddagene... ;-) Har to svangerskap bak meg (1 senabort), 2 jenter og begge svangerskapene har vært helt like dette sålangt. Har hatt - og har fortsatt - litt blødninger - og psykisk er det tøft siden jeg mistet jenta mi i magen i mars. Så utrolig leit... Hvor langt var du på vei siden du visste det var en liten jente?? Skjønner at det må være veldig anstrengende å gå gravid med en slik opplevelse bak seg :,( Går nok så bra denne gangen skal du se!! Jeg heier på deg!
Glajenta ♥ Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Er vel omtrent 6-7 uker jeg og, og formen er upåklagelig, rent fysisk. Blir litt småkvalm på kvelden stort sett. I kveld har jeg vært ute og gått en tur, og kvalmen har ikke kommet enda i kveld, så kanskje det er medisinen? :-) Ellers er jeg litt trøtt, litt hormonell, kjenner det stikker og strammer litt i magen - for å ikke snakke om at jeg er litt oppblåst på ettermiddagene... ;-) Har to svangerskap bak meg (1 senabort), 2 jenter og begge svangerskapene har vært helt like dette sålangt. Har hatt - og har fortsatt - litt blødninger - og psykisk er det tøft siden jeg mistet jenta mi i magen i mars. Så utrolig leit... Hvor langt var du på vei siden du visste det var en liten jente?? Skjønner at det må være veldig anstrengende å gå gravid med en slik opplevelse bak seg :,( Går nok så bra denne gangen skal du se!! Jeg heier på deg! Tusen takk :-) Jeg håper inderlig det går bra denne gangen jeg og! Vi mistet henne i uke 22 Så langt over da man trodde alt var trygt. Så lurer på om jeg noen gang kan senke skuldrene denne gangen...Håper jo det
MammaKos Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Er vel omtrent 6-7 uker jeg og, og formen er upåklagelig, rent fysisk. Blir litt småkvalm på kvelden stort sett. I kveld har jeg vært ute og gått en tur, og kvalmen har ikke kommet enda i kveld, så kanskje det er medisinen? :-) Ellers er jeg litt trøtt, litt hormonell, kjenner det stikker og strammer litt i magen - for å ikke snakke om at jeg er litt oppblåst på ettermiddagene... ;-) Har to svangerskap bak meg (1 senabort), 2 jenter og begge svangerskapene har vært helt like dette sålangt. Har hatt - og har fortsatt - litt blødninger - og psykisk er det tøft siden jeg mistet jenta mi i magen i mars. Så utrolig leit... Hvor langt var du på vei siden du visste det var en liten jente?? Skjønner at det må være veldig anstrengende å gå gravid med en slik opplevelse bak seg :,( Går nok så bra denne gangen skal du se!! Jeg heier på deg! Tusen takk :-) Jeg håper inderlig det går bra denne gangen jeg og! Vi mistet henne i uke 22 Så langt over da man trodde alt var trygt. Så lurer på om jeg noen gang kan senke skuldrene denne gangen...Håper jo det Herlighet så grusomt!!! Kondolerer... Fikk dere noen gang svar på hvorfor dette skjedde? Enda godt du har en liten prinsesse fra før, for der har du jo beviset på at det burde gå bra
Indigo 08-10-13 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2012 Kan ikke forestille meg hvor tøft psykisk det må være glajenta. Utrolig trist å miste så langt på vei. Håper du får all verden m oppfølging denne gang. Selv synes jeg også at den psykiske biten er verst. Gnager på meg denne redselen for å miste. Har hatt en akutt exu, MA og tidlig SA.
Indigo 08-10-13 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2012 Så deilig a!! Samme her, selv om jeg er litt kortere enn deg da, så mye kan jo skje :/ Har også to barn født i 08 og 10, så da er vi ganske samkjørte bortsett fra at mine er jenter.. Håper på gutten jeg nå da hehe... Så gøy. Hvilken mnd er de født i? Mine er i nov08 og sep10. Og siste i jan13 forhåpentligvis:) er overbevist at jenta kommer nå pga sympt., men begge kjønn er veldig ønsket her..
MammaKos Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Så deilig a!! Samme her, selv om jeg er litt kortere enn deg da, så mye kan jo skje :/ Har også to barn født i 08 og 10, så da er vi ganske samkjørte bortsett fra at mine er jenter.. Håper på gutten jeg nå da hehe... Så gøy. Hvilken mnd er de født i? Mine er i nov08 og sep10. Og siste i jan13 forhåpentligvis:) er overbevist at jenta kommer nå pga sympt., men begge kjønn er veldig ønsket her.. Okt08, Nov10, Feb13 (håper) Jeg håper veldig på gutt så innbiller meg selv at det er det Og det er jo sååå lenge å vente før man får vite :/ Syntes denne piningen på om alt er bra/kjønn er vel verdt pengene på en priv.ul altså..
mamma_til_en_prins Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har også gutt 05, gutt 10 og venter nå nr 3 i januar. Pike?
MammaKos Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har også gutt 05, gutt 10 og venter nå nr 3 i januar. Pike? Syntes vi får satse på det motsatte vi som har 2 like Blir spennende å følge med..
Glajenta ♥ Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Er vel omtrent 6-7 uker jeg og, og formen er upåklagelig, rent fysisk. Blir litt småkvalm på kvelden stort sett. I kveld har jeg vært ute og gått en tur, og kvalmen har ikke kommet enda i kveld, så kanskje det er medisinen? :-) Ellers er jeg litt trøtt, litt hormonell, kjenner det stikker og strammer litt i magen - for å ikke snakke om at jeg er litt oppblåst på ettermiddagene... ;-) Har to svangerskap bak meg (1 senabort), 2 jenter og begge svangerskapene har vært helt like dette sålangt. Har hatt - og har fortsatt - litt blødninger - og psykisk er det tøft siden jeg mistet jenta mi i magen i mars. Så utrolig leit... Hvor langt var du på vei siden du visste det var en liten jente?? Skjønner at det må være veldig anstrengende å gå gravid med en slik opplevelse bak seg :,( Går nok så bra denne gangen skal du se!! Jeg heier på deg! Tusen takk :-) Jeg håper inderlig det går bra denne gangen jeg og! Vi mistet henne i uke 22 Så langt over da man trodde alt var trygt. Så lurer på om jeg noen gang kan senke skuldrene denne gangen...Håper jo det Herlighet så grusomt!!! Kondolerer... Fikk dere noen gang svar på hvorfor dette skjedde? Enda godt du har en liten prinsesse fra før, for der har du jo beviset på at det burde gå bra Vi skal til samtale på sykehuset denne uken, kanskje vi får noen svar, kanskje ikke... så enn så lenge vet vi ikke så mye annet enn at hun var velskapt og fin, men at hun hadde vokst mindre enn svangerskapets lengde skulle tilsi... Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå