❤lille stjerne❤ Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Er det vanlig at de begynner å miste tenner allerede når de er 5 år? Kjenner 3 barn som har mistet sin første tann da de var cirka 5,5 år og en som mistet første tanna da hun bare var litt over 4,5 år. Mener å huske at vi mistet tenner da vi var 6-7 år gamle da vi var små.
Musemora Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ei på 7,5 år. Hun har ingen løse tenner ennå, men fikk heller ikke tenner før hun var over ett år. I bh til 5 åringen er det flere på hennes gruppe som har beg å miste.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Eldste mistet første da han var akkurat 6 år. Yngste er 5,5 år og har ingen løse (selv om han gjerne vil ha det )
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ei jente som fylte 5 år forrige uke og den ene fortannen hennes er løs. Tror det er ganske vanlig å miste de første tennene siste året i barnehagen, det har de to eldste mine også gjort. Eldste er nå 11 år og jeg har følelsen av at han mister flere tenner i uka for tiden, nå et det alle gjekslene som detter ut
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 mine har mistet sine første tenner da de var 4-4,5 år.
tomat15 Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Min nå 6 åring har mistet 7 tenner. Han mistet den først på 5 års dagen og siden har det gått gjevnt og trutt. Noen av vennene på samme alder har ikke mistet noen, mens andre har mistet like mange...
rosa og en blå Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Mista første tann når hun var 5 år og 2 mnd. Nå er hun 6 år og 2 mnd og har mistet 5 tenner og har 3 løse. Hun har mange venninner som også er 6 og som ikke har mistet noen. De fleste mister sin første tann etter fylt 6 år. (jobber i b-hage)
skinnfilla Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Eldste her mista når hun var 5 1/2 . Begge nede. Nå er begge oppe løse.akkurat fylt 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå