Klara:-) Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Når er det lurt å begynne med strekkmerke kremen og graviditetsbilbelte?
tyr82 Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Graviditetsbelte starter du med når du føler for det selv i forhold til bekvemmelighet. Det er det det er til. Og det kommer jo an på hvor fort du får mage Strekkmerkekrem funker vel egentlig ikke etter hva jeg har lest, men det kan vel ikke skade. Igjen må vel svaret bli "når du begynner å vokse"?
kaktusen Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Begynn med kremen med en gang. Så får du myket opp huden så den er klar til og bli strekt når babyen begynner og vokse. Om slike kremer funker eller ikke spiller vel egentlig ingen rolle. Man gjør gjerne hva som helst for og ikke få strekkmerker Lykke til Håper kremen funker på deg
MammaBrum Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Er i grunnen enig med de over her. Belte er bare for komfor, har ingen sikkerhetseffekt. Og når det gjelder krem så ga det seg selv for meg forrige gang; jeg begynte å klø på magen da huden strakk seg
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Jeg brukte Dr. Greve Strekkmerkekrem og hjalp mye! Anbefales på det sterkeste.
Ullsokken Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er 14+4 og har ikke tenkt å bruke gravid-belte. Brukte det heller ikke sist :-) men strekkmerkekrem har jeg kjøpt siden puppene klør og er blitt mye større, skader jo ikke å prøve :-)
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 eg har fått anbefalt og bruke d nå fra starten for å myke opp huden så en isje får strekkmerker eg bruke olje som soneterapeuten min anbefalte mg
mamma_til_en_prins Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har to svangerskap bak meg uten noen form for bruk av krem på magen. Har ikke ett strekkmerke. Tror nok de som sier at det har virket på dem, muligens har vært uten merker uten krem også. Men, mennesker og kropper er forskjellige, og man gjør hva man føler for:-)
Kitticat75 Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Jeg ble STOOOR i første svangerskap! Veide 51 kg og a-cup, gikk opp 23 kg og c/d-cup og fikk ikke et strekkmerke! Brukte Body shop cocoa butter moisturising stick. Den var veldig smart da den er på stick slik at man slipper bli så klissete for den er jo veldig fet. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå