Gå til innhold

Kortvarig lykke :(

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig 8+2 i dag, i følge mine beregninger, men gårsdagen starta med brunlig utflod... Etterhvert i dag har det slått over til rødlig blod... Jeg har time til legen i morgen, men dette tror jeg ikke går veien :( Skal be om å få UL omgående, så jeg slipper å leve i uvissheta.. Det er ganske pyton!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143942426-kortvarig-lykke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa!

Var ikke noe bra lesing dette her :( Ville ikke se deg her inne før derd var igang med neste runde.

Krysser fingra for at det ikke har gått så galt som du tror og at spiren ennå er på plass.

Er så trist hver gang noen mister sin etterlengta spire :(

Sender deg en god klem :D :D

Annonse

Takk. Var en klinikk som muligens kunne ta meg inn i morgen. Hu dama i skranken skjønte ikke helt hvorfor jeg ikke hadde fått henvisning til UL... Jeg synes det er forferdelig å vente helt til fredag! Jeg blør fremdeles, men virker som det har roet seg littegranne...

Annonse

jeg var på ul i uke 4+3 pga blødning. og 10+4 igjenn pga d samme. jeg hadde en ma, sikkert i uke 4, men kroppen kvittet seg ikke med det..

håper det går bra med deg. mange som blør mye og lenge og det fortsatt går bra.. hvis ikke, får man prøve og trøste seg med at det er kroppens sin måte og si at det var noe galt med den.

Bedre lykke neste gang isåfall.. trøsteklem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...