Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, jeg fikk litt i dag når jeg var på do. Ikke noe i trusa eller på papiret, men så pittelitt i do. Var ute på en skogstur etterpå hvor jeg nok ble litt for ivrig opp bakken og ganske sliten, så tror det kan være grunnen til dette. Har lest at det er helt vanlig i alle fall :) ikke noe mer blod har det kommet heller, så satser på at jeg er en av de 25 prosentene!

Jeg har hatt brune/mørkrøde småblødninger de siste tre dagen nå. Er egentlig 5+4, men har ikke veldig trua på at det her har gått bra.. Har fått legetime i morgen. Noen som vet om fastlegen kan ta ultralyd eller må man til gynekolog på sykehuset? I såfall hvor lang tid pleier det å ta før man får time hos gynekolog?

Annonse

jeg blødde i begge mine svangerskap - som begge endte veldig godt :) i første svangerskap blødde jeg 3 ganger, og ganske mye første gang. i andre svangerskap blødde jeg "bare" en gang, men det varte i over en uke...fullstendig panikk alle gangene, men det endte så bra så bra. kjenner maaaaange som har blødd i svangerskapet der det har gått bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...