Gå til innhold

Dere som er 2,3 osv gangs fødende..hvor tidlig kjente dere...?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jevnlige spark, bobler eller liv fra den lille i magen?:)

Jeg kjente vell spark for to dager siden to ganske kraftige kl.02.24 på natta:)

Men nå sitter jeg her å kjenner at baby turner der inni helt på i rundt 10-15min nå:) er Sååå herlig! Men bare lurer på om det er tidlig, er 14+3 idag:)

Når kjente dere andre daglig spark?:)

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Tusen takk for svar:) ville bare høre at jeg ikke har klikket helt liksom:)

Men jeg har ikke kjent etter spark eller bobler eller noenting:) har tenk at det er for tidlig, men de har bare "komt" av seg selv og det er definitivt baby jeg kjenner:)

Annonse

I første svangerskap kjente jeg ikke daglig liv før uke 20, og jeg fikk en rolig jente :-)

I andre svangerskap kjente jeg daglig liv fra uke 14/15 og jeg fikk en veldig aktiv gutt.

I dette svangerskapet har jeg kjent liv fra slutten av uke 16 daglig. Blir spennende å se om noen måneder hva det blir - skal ikke vite kjønn før jeg har født.

jeg er 2.gangs men kjenner fremdeles ikke noe bevegelse er nå i uke 19 og har morkaka fremme. jeg har sett og hørt jenta på ul og med doppler da er det mye liv så er litt rart jeg ikke kjenner noe enda. men det kommer sikkert snart :-)

Gjest Mammantil2prinser

I første svangerskap kjente jeg ikke daglig liv før uke 20, og jeg fikk en rolig jente :-)

I andre svangerskap kjente jeg daglig liv fra uke 14/15 og jeg fikk en veldig aktiv gutt.

I dette svangerskapet har jeg kjent liv fra slutten av uke 16 daglig. Blir spennende å se om noen måneder hva det blir - skal ikke vite kjønn før jeg har født.

Jeg kjenner daglig jeg nå:) er vell14+3/4.

Jeg også gleder meg som en gaaal, skal ille vite kjønnet vi heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...