Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt =(((

Anbefalte innlegg

Er veldig frustrerte nå!! Tok nettopp en g.test og den var svakt positiv.. !!! HJELP!!! Jeg som ikke har det så godt med meg selv og blir fort utsliten! Har fra før av ei datter på litt over 5 år og ei på snart 1 å om 1 mnd.. desse er med en annen mann! Jeg fikk meg en ny mann for 6 mnd sia.. Jeg vurdere om jeg skal ta abort pga slik situasjonen min er, men er så sinsyk mot abort og vet ikke hva jeg skal gjør =( Det er jo ikke den sin feil, det er jo vi som har vert uforsiktige=(( Huff er det noen her inne som kan hjelpe meg litt ang valget mitt.. vill ikke ødelegge ett liv heller =( Blir jeg å beholde ungen=? Er ett ganske så dumt spørsmål egentligt, jeg vet!!

f: 29.08.84

Mvh Lene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143942385-noen-som-kan-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig frustrerte nå!! Tok nettopp en g.test og den var svakt positiv.. !!! HJELP!!! Jeg som ikke har det så godt med meg selv og blir fort utsliten! Har fra før av ei datter på litt over 5 år og ei på snart 1 å om 1 mnd.. desse er med en annen mann! Jeg fikk meg en ny mann for 6 mnd sia.. Jeg vurdere om jeg skal ta abort pga slik situasjonen min er, men er så sinsyk mot abort og vet ikke hva jeg skal gjør =( Det er jo ikke den sin feil, det er jo vi som har vert uforsiktige=(( Huff er det noen her inne som kan hjelpe meg litt ang valget mitt.. vill ikke ødelegge ett liv heller =( Blir jeg å beholde ungen=? Er ett ganske så dumt spørsmål egentligt, jeg vet!!

Mvh Lene

Hvis du er i tvil om du skal ta abort, og du egentlig er i mot det...så ville ikke jeg gjordt det om jeg var deg. Selv om situasjonen kan virke håpløs ville jeg tatt å snakket med barnefaren. Ting ordner seg alltid, selv om det kan bli noen slitsomme tider fremover... Dere var to om å lage ett nytt liv, så nå må dere håndtere konsekvensene. Ikke ta abort om du ikke er 110 % sikker på at det er det du/dere vil.

Mvh Lene

Hvis du er i tvil om du skal ta abort, og du egentlig er i mot det...så ville ikke jeg gjordt det om jeg var deg. Selv om situasjonen kan virke håpløs ville jeg tatt å snakket med barnefaren. Ting ordner seg alltid, selv om det kan bli noen slitsomme tider fremover... Dere var to om å lage ett nytt liv, så nå må dere håndtere konsekvensene. Ikke ta abort om du ikke er 110 % sikker på at det er det du/dere vil.

Barnefaren er samboeren min.. og han sier at det er opp til meg..han er jo her hvis jeg velger å ikke ta også.. men det som er grunnen til at jeg vurdere abort er fordi jeg har slitet psykisk og fysisk etter at x-en gikk ifra meg, jeg ble gravid og ble alenemamma for 2, jeg mistet far min, og alt dette skjedde på ett halvt år.. når jeg fikk nr 2 sist sommer så knakk jeg helt sammen.. jeg prøver å jobbe meg opp igjen og det hadde ikke vert noen tvil om at jeg hadde beholdt hadde det ikke vert for allt dette.. huff.. er så fortvila.. skal snakke med mamma og lege og høre hva de mener er mest fornuftigast også..

Hei.

Jeg lever i den troen på at ingenting er tilfeldig og at det er en mening bak det meste! Slik jeg forstår deg så har du hatt det vondt og vanskelig en periode. Men når ting er så vanskelig som du har følt de så kan det bare gå oppover! Tenk nå har du ny samboer som jeg går ut ifra at du er veldig glad i:) og dere venter et barn i sammen! Tenk så flott for deres lille familie. Jeg ser på dette som en ny start for dere. Ja det er slitsomt med barn men de er også en velsignelse! Legg det vonde bak deg og se frem mot en ny start for dere alle!

Masse lykke til!

Hei.

Jeg lever i den troen på at ingenting er tilfeldig og at det er en mening bak det meste! Slik jeg forstår deg så har du hatt det vondt og vanskelig en periode. Men når ting er så vanskelig som du har følt de så kan det bare gå oppover! Tenk nå har du ny samboer som jeg går ut ifra at du er veldig glad i:) og dere venter et barn i sammen! Tenk så flott for deres lille familie. Jeg ser på dette som en ny start for dere. Ja det er slitsomt med barn men de er også en velsignelse! Legg det vonde bak deg og se frem mot en ny start for dere alle!

Masse lykke til!

Dette var en kjekk melding å få tilbake =) det er veldigt så sant det, og du fikk meg til å tenke litt mer på det.. skvatt bare så sinnsygt til tidligere, og vil ikke gjør det verre for ungene at jeg blir en dårlig mor når/hvis jeg bærer frem dette barnet.. er det jeg er redd for, og jeg vill all godt for mine unger!!

Du kommer ikke til å bli en dårlig mor! Husk at du er mammaen deres og er den beste mammaen de noen gang kan få! Ta de med i svangerskapet og lag en positiv greie ut av det så blir en god og fin opplevelse for alle! Det kommer til å gå fint men tenk litt på det i forkant og finn ut hvordan du kan skape en positiv atmosfere i hjemmet deres og babyen er en fantastisk måte og få til det med!

Annonse

Tusen takk for noen flotte ord =) Jeg husker bare tilbake når jeg gikk gravid med hun nr 2 for 1 år siden, og jeg var så hissige.. jeg ble redd meg selv faktiskt, og synst så synd på hu eldsta mi for det var henne det gikk ut over.. =( vill ikke at det skal bli slikt denne gangen også... selfølgeligt er det andre ting denne gangen osv.. men det er så ferskt ennda det minnet jeg har med hun nr 2.. =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...